En ny dag truer…

Alle har opplevd en eller annen gang i livet at ting går litt imot en som person. Dette er ikke noe godt og man slites i alle retninger. Det verste er at dette tar kontroll over både humør,sinn og ståpåvilje. Gnisten forsvinner og man blir helt død i kroppen. Akkurat slik har mange det for øyeblikket. Det føles hardt å stå opp om morgenen, tankene florerer i topplokket og man får ikke et sekunds fred. Det å finne løsninger er ikke enkelt og man har forlengst gitt litt opp.

Disse personene prøver febrilsk å løse problemet, men tankene går over i noe som får en til å føle seg maktesløs. Hvordan skal man kunne gjøre de oppgavene som er påkrevd? Hvordan bli i godt humør hvor livsgnisten plutselig fører igjen? 

Selv har jeg lært en del ting om dette og at man alltid skal ta en dag om gangen og prøve å gjøre det beste ut av den. Se på positive ting som skjer rundt en og prøve med beste evne å glemme de problemene man har i livet. Dette har faktisk hjulpet meg mye selv om jeg inn i mellom har vært hardt nedtrykt. Det er også godt å vite at man har mange i rundt seg som bryr seg og som gjerne vil hjelpe. Bruk heller dine resurser på disse personene og se om dette kan hjelpe deg i bedre tanker. For forhåpentligvis vil problemene og den triste tiden en gang ta slutt.

Hva med deg, har du opplevd noen tunge tider i livet ditt og hvordan taklet du det?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “En ny dag truer…

  1. Har opplevd mye tungt i livet,men man kan faktisk gjøre noe med det selv. Tenke positive tanker:-) Ønsker deg og dine ei riktig god påske:-) Klem.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top