Livet som leiemorder!



Har
du hørt om IO Interactive? Kanskje ikke så altfor mange av mine lesere som har det, men IO Interactive er faktisk en dansk spillutvikler som gjennom mange år har kommet med spill til deres populære Hitman-serie. Jeg er selvsagt veldig stor fan av disse spillene og det å kunne få “leke” leiemorder er spennende. For i denne spillserien så er det ikke alltid kuler og krutt som løser problemene, men det å kunne snike seg innpå fienden uten at han legger merke til det er noe av det som fokuseres på i spillet. Det er ikke alltid denne taktikken går og da må man ty til kuler og krutt som siste utvei.



Hitman: Absolution
slippes til konsoll og PC 20. november i år og gjett om jeg gleder meg til spillet. Som Agent 47 skal du igjen på nye oppdrag og denne gangen skal han bite godt i fra seg mot de som han stolte på og som forrådte han. Derfor blir det til tider en kamp mot overmakten og hvor Agent 47 hele tiden må bruke triks som overrasker fienden. Grafikken og ikke minst detaljene ser veldig herlige ut og det gjør selvsagt at jeg gleder meg stort til spillet. Det er noen måneder igjen til spillet kommer så i mellomtiden får vi kose oss med et herlig filmklipp fra spillet. 

Opplev en levende, organisk verden hvor personene blir virkelighetstro gjennom en filmatisk historie.Se verden gjennom øynene til Agent 47 ved å utføre spesialtriks.Gå i ett med omgivelsene og imiter ofrene med en rekke forkledninger. Dette beskriver spillet på en flott måte og som du sikkert da skjønner hvorfor jeg gleder meg til det kommer. 

Er du fan av Hitman-serien? Hva synes du om dette spillet, ser det bra ut?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top