Mine forventninger til E3!

Tenk, nå er det ikke mange timene til årets spillmesse E3 åpner sine dører og jeg er så forventningsfull at jeg ikke får sagt det. Som en tro gamer gleder jeg meg stort for å si det mildt og vet at jeg kommer til å bli henrykt over mye som presenteres. I det siste har jeg fått mange spørsmål fra spillere rundt omkring i Norge om hva vi vil komme til å høre på årets E3 og en ting er i alle fall sikkert, vi kommer IKKE til å få høre om Playstation 4 eller Xbox 720. Dette skjer ikke før ved neste års E3. Da vil vi i beste fall få se og høre mer om de nye konsollene, men under årets E3 messe vil kun Nintendo presentere sin nye Wii U. 

Skal jeg være helt ærlig, så gleder jeg meg til å se og høre mer om Wii U. Maskinen ser meget spennende ut og spesielt den nye kontrolleren. I tillegg er jeg spent på hvordan man vil kunne utnytte den store kontrolleren med skjermen i spill. Vil den nye Wii U bli like “barnevennlig” som Wii og vil Nintendo fortsatt satse på barne og familiespill eller prøver de å nå ut til hardcore spillere i stedet for barnefamiliene med den nye konsollen. Dette blir i alle fall spennende å se på årets E3 messe og jeg er bra sikker på at vi får se spill rulle på skjermen under spillmessen. 

Ellers er det mange spill som jeg forventer å høre masse om samt nye spill som avsløres. Det ville være merkelig om vi IKKE fikk se og høre mer om Electronic Arts kommende “Need for Speed”. For dette er en spillserie som kommer en gang i året og hittil har vi ikke hørt et pip om et nytt Need for Speed. Om ikke mange dagene er jeg bra sikker på at et nytt Need for Speed spill bli avslørt. Tror du det? 

Av andre spill jeg forventer å høre mer om er Sim City (Maxis), Far Cry 3, Assassin’s Creed III, Dishonored, Medal of Honor: Warfighter, Battlefield Premium (abonnementstjeneste fra EA og DICE), Det nye og kommende God of War: Ascension, Aliens: Colonial Marines, Hitman Absolution, Command & Conquer: Generals 2 samt en rekke andre store og små spill. For meg er E3 en stor opplevelse og selvsagt hadde drømmen vært og besøkt denne gedigne spillmessen. Jeg er veldig spent og har som sagt store forventninger til hva vi kan komme til å se og høre de nærmeste dagene. Jeg tror det vil bli enormt mye spennende og selv om det ikke blir noen nye konsoller, så blir det mye annet stilig som vi garantert kommer til å snakke om i tiden fremover. 

Gleder du deg til E3 messen og hvilke spill håper du på å få se og høre mer om. Er det spill som du tror kommer til å bli avslørt på E3 messen? Hva er altså dine forventninger? 

Dette er skjermiser fra et av spillene jeg forventer å høre mer fra, nemlig Sim City!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top