Dette er overnaturlig!

Dra til den mystiske byen Moonlight Falls, der merkelige ting skjer i månelyset. Lag overnaturlige skapninger, fra varulver og feer til hekser og trollmenn. Bruk formler og bland eliksirer for å gi simmene velsignelser eller forhekselser. Pass opp for zombier, vampyrer og andre skumle overraskelser i det overnaturliges verden. 

Tror du på overnaturlige ting. Selv er jeg bra sikker på at det finnes mye mellom himmel og jord. Det gjør at jeg tror på litt av hvert som spøkelser/ånder, UFO-er samt andre mystiske ting og tang som man ikke helt kan forklare. 

I en kommende DLC til The Sims 3 kan du oppleve det overnaturlige. Her kan du la dine simmer selv få overnaturlige krefter og sørge for å sette byen din på hodet. The Sims 3 har solgt i bøtter og spann og selv datteren min i huset er over seg og elsker spillet. Sammen med sin venninne, lager de familie på familie og koser seg gløgg ihjel med The Sims 3. 

Liker du The Sims og hva liker du best med The Sims 3? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Dette er overnaturlig!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top