Populære videoer på min TikTok-kanal!

 

Er det et medie jeg bruker litt tid på så er det TikTok. Dette mediet er fantastisk på mange måter i tillegg til at det gir alle mulighet til å dele sine erfaringer og opplevelser. Om det er gjennom gaming, idrett, musikk, dans eller hva det måtte være. Selv har jeg vært med på å bruke TikTok i et par år nå. Å se de aller første gamingvideoene virker litt merkelig. Spesielt med tanke på at de ikke er særlig gode. Heldigvis har det kommer seg og jeg føler meg litt frem på hva som treffer og ikke treffer. Å komme gjennom nåløyet er ikke enkelt, men med en trofast følgerskare får man treff på videoene som da blir sett på.

 

I de siste par uker har jeg virkelig vært heldig. Her har jeg truffet meget godt med mine gamingvideoer. En av videoen har faktisk passert 143 000 visninger noe som er helt fantastisk. Ellers har flere av videoen jeg har lagt opp fått mange titusener av visninger. Det er spesielt et spill som virker å treffe godt og det er Assassin’s Creed Valhalla. Dette er et spill jeg liker svært godt. Har alltid vært fascinert over vikingetiden så da kunne det ikke bli bedre spillopplevelse med Valhalla fra Ubisoft.

 

For tiden er det flere spill som sørger for gode spillopplevelser. Dette er spill som Assassin’s Creed Valhalla, Call of Duty Black Ops: Cold War, Battlefield V, Cities Skylines, American Truck Simulator, Wings, Little Nightmares II, klassiske Burnout Paradise, Microsoft Flight Simulator 2020, Transport Fever 2 og til sist Sniper Elite 3. Dette er spill som har mye å by på og hvor alle er unike på sitt eget vis. For meg er gaming terapeutisk og gir meg ro i sjelen. Når jeg trer inn i gamingverden, trer jeg inn i ei boble fyllt med opplevelser som setter dype inntrykk på meg. Nettopp disse inntrykkene som gjør at jeg må tilbake til “min” spillverden. Alle mennesker som dyr har godt å komme seg inn i ei boble. Det påvirker deg som person og hvor du kan flykte fra virkeligheten. En verden som byr på utfordringer, mestring, latter, sang og glede både alene og sammen med venner. Gaming betyr sykt mye for meg og derfor er det også ekstra moro når man får det til på TikTok

 

Her i alle fall noen av de mest populære videoer på min TikTok-kanal. Prøver å legge variert innhold der noe jeg også satser på tiden fremover. Om du er inne på min TikTok-kanal håper jeg du liker noe av det du ser der. 

 

Har du bruker på TikTok? Hva er i så fall den? Hva liker du best å se på TikTok? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top