Hva er din favorittlåt opp igjennom tidene?

Dette spørsmålet har jeg fått ufattelig mange ganger og som tidligere DJ har jeg spilt tusenvis av låter. Til og med vært dommer i flere diskokonkurranser, så da blir det litt vanskelig å plukke ut noen skikkelige favoritter, men det er kanskje en låt som skiller seg ut en god del. Det er låten What is Love med Haddaway. Låten lå leeenge på hitlistene og mange kalte den etter hvert for en landeplage. Selv spilte jeg What is Love utrolige mange ganger i tillegg til at jeg var dommer i flere diskokonkurranser med denne låten. Derfor har den også fått en spesiell plass i mitt musikkhjerte. 

Hva er din favorittlåt opp igjennom tidene og legg ved link i kommentarfeltet så alle får se og høre favoritten din. 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

17 thoughts on “Hva er din favorittlåt opp igjennom tidene?

  1. Den er veldig fin:) Liker godt Heaven med Bryan Adams og China in your hand med Tpau.
    Av nyere musikk liker jeg godt The story av Brenda Carlie

  2. Her er noen andre: Corona baby,baby, cranberries zombie, Duran Duran come undone, Desireles voyage voyage ,Spagna call me. Gøy å mimre som du sier:)

  3. Linker til de forskjellige sangene glemte jeg:) lettere å søke dem opp på youtube.
    Du kan jo lage en liste over alle sangene du har fått inn i et inlegg;) Nei nå er det på tide å hoppe til køys:)

  4. Jeg er ikke noen “reser” på dette med å lime inn linker osv, men jeg kan meddele at min(e) favorittlåter opp igjennom tidene må være : “War Of The World” med JORN. “Scarecrow” med AVANTASIA, og “Cry For The Moon” med EPICA. Dette er etter min mening meget bra musikk. Kanskje er vel “Scarecrow” med AVANTASIA den aller beste av disse tre. Kanskje det er den beste melodien som noen gang er laget 🙂

  5. Ja, det er sikker og visst. Avantasia er en gruppe som det ikke går en eneste dag uten at jeg spiller. Jeg hørte på JORN nesten i ett i 2 år, så nå er det Avantasia, Edguy, Epica, Nightwish osv som går mest av om dagen. Musikk må man ha !! 🙂

  6. Godt å høre at det ikke er bare jeg som er “avhengig”.
    Jaja, selv arbeidsoppgaver som i utgangspunktet er veldig kjedelige, blir mer interessante med god musikk “attåt”

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top