Linkin Park i Medal of Honor!

Et av de spillene jeg ser mest frem til i høst er uten tvil Medal of Honor: Warfighter. Etter å ha sett en del ingame grafikk, mellomsekvenser og lest side opp og side ned om spillet, så kommer Medal og Honor: Warfighter til å kicke skikkelig. Spesielt med at du også vil kunne spille som SEALs, SAS og faktisk norske jegersoldater. Dette tror jeg kommer til å gjøre spillet mer variert og underholdende. Gleder meg også til historien samt å spille online mot andre likesinnede. 

Skal være ærlig å si at jeg tror Electronic Arts her har kommer frem til en oppskrift som vil få god kritikke, i alle fall ser det slik ut for meg. 


Ufattelig flott og detaljert grafikk.

I filmklippet nedenfor kan du se Linkin Park blir intervjuet og hvor de lager musikken i spillet, blant annet deres Castle of Glass, som forøvrlig er en nydelig låt. 

Medal of Honor: Warfighter slippes til konsoll og PC 25. oktober. Jeg gleder meg!

Dette skriver EA om spillet sitt:
Medal of Honor Warfighter er skrevet av amerikanske Tier 1-operatører stasjonert i utlandet, og er inspirert av ekte hendelser. Spillet leverer en aggressiv, tøff og autentisk erfaring som setter spilleren i skoene til nåtidens mest presise og disiplinerte kriger. Medal of Honor Warfighter gir deg en nær titt på dagens slagmark samt kampen mot den pågående globale terrortrusselen.

Spillet er det neste i rekken etter Medal of Honor fra 2010, som tok spillserien ut av andre verdenskrig og introduserte spillere overfor dagens elitesoldater i det amerikanske forsvaret. Medal of Honor Warfighter tar spillerne med ut av Afghanistan for å fortsette å få erfare spilloppdrag med paralleller til virkelige operasjoner. Dette er Tier 1 på en global skala, med steder fra den virkelige verden samt internasjonale Tier 1-operatører i flerspillerdelen.

Medal of Honor Warfighter forteller historien om den amerikanske Tier 1-operatøren “Preacher”, som vender tilbake fra utlandet og finner familien sin revet fra hverandre på grunn av årevis med utplassering i utlandet. Mens han forsøker å redde bitene av det som gjenstår av ekteskapet sitt, blir Preacher minnet på hva det egentlig er han kjemper for – familien. Men når PETN, en ekstremt dødelig form for sprengstoff krysser fiendens grenser og hans to verdener kolliderer, sendes Preacher og de andre i gruppen hans for å løse problemet. De vil ta kampen til fiendens hjemmebane og gjøre det de må for å beskytte deres nærmeste.

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Liker du Linkin Park og hvilken låt liker du best med denne gruppa og gleder du deg til spillet? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Linkin Park i Medal of Honor!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top