Piratene angriper – herlige Assassin’s Creed skjermiser!

Det er flere spill som lanseres i år som jeg gleder meg stort til. Et av spillene er uten tvil Assassin’s Creed IV: Black Flag. Det er ikke så altfor lenge siden Ubisoft annonserte spillet og hittil har vi fått servert et stilig filmklipp og en bunke med skjermiser. Året er 1715. Pirater regjerer i Karibien og har opprettet sin egen lovløse republikk der korrupsjon, grådighet og grusomheter er dagligdags. Blant disse fredløse er det en stridslysten ung kaptein ved navn Edward Kenway. Hans kamp for ære har gjort ham respektert blant legender som Blackbeard, men også trukket ham inn i den eldgamle krigen mellom snikmorderne og tempelridderne, en krig som kan ødelegge alt piratene har bygget opp. 

Det blir spennende å se hva vi denne gangen får servert og spesielt med tanke på det heftige Assassin’s Creed III ga oss av underholdning. 1. november er dagen hvor spillet kommer og ikke annet enn å markere denne datoen på kalenderen. 

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Hva synes du om Assassin’s Creed-serien og gleder du deg til dette spillet?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Piratene angriper – herlige Assassin’s Creed skjermiser!

  1. Digger assasins creed! Jeg er egentlig relativt ny så jeg har kommet meg gjennom brotherhood og revaletions(faan jeg suger til å skrive ) men jeg elsker det! Har prøvd ac3 hos en kompis og elska det gleder meg !!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top