Verdens minste LANparty?

Eller skal vi si LAN i verdens minste rom. Ikke vet jeg, men i påskeaften skjedde det noe spesielt her på mitt store kontor. For min sønn og hans søskenbarn arrangerte miniLAN og som noen av dere kanskje vet, så er kontoret mitt ikke særlig stort. Med en bredde på 1m og 10cm og en lengde på ca. 3m så skal det mye til for å få plass til flere her på kontoret mitt. Luften inne på kontoret mitt er heller ikke så mye å skryte av og ofte må jeg ut av rommet for å få i meg frisk luft. Om vinteren blir det kaldt her på grunn av en kald gang/yttergang slik at det føles ut som å sitte i en fryseboks og om sommeren blir det veldig varmt på grunn av lite luftemuligheter. Da blir som en varmovn

I helgen trosset “deltakerne” dette og arrangerte miniLAN her på kontoret mitt. Slik så det altså ut. Ikke den store plassen og kanskje var det miniLAN i verdens minste rom, ikke vet jeg…

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

6 thoughts on “Verdens minste LANparty?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top