Blodsugende dritt!

Nå er sommeren her! Vi kan glede oss over mange varme dager hvor vi kan slikke sol, bade og få en gyllen brunfarge på våre kritthvite kropper. Tiden er vidundelig og gjett om at den skal nytes. Dessverre finnes det noen som prøver på best mulig å ødelegge denne idyllen og det er myggen og sist men ikke minst kleggen. Begge disse insektene er innpåslitne blodsugere. Vet ikke hvor mange ganger jeg har gått på myggjakt i rom hvor man skal sove. Gud, som jeg hater det. Du hører surringen, men kan søren meg ikke se krypdyret. I slike tilfeller er det nesten så man river av seg håret i ren frustrasjon.

For et par dager siden leste jeg i en artikkel om at myggen gikk etter de kåte først. Så da vet jeg hva jeg skal sørge for og det er polstre alt av vinduer, dører med mer under visse perioder av sommeren. Ikke faen skal myggen få stikke meg først. Nei, da gjelder holde seg til man er trygg slik myggen ikke får tilgang på en.

Vet ikke hvor mange mygg jeg har klappet ihjel allerede, men det er mange og flere kommer det garantert å bli, dessverre. Slik er nå sommeren her jeg bor og lite man kan gjøre med det…

Er det mye mygg der du bor og gjør dere noe for å unngå å bli stukket av blodsugeren? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top