Sommerfugler i magen!

Førstkommende torsdags kveld skal jeg holde et av mine aller største foredrag for “Spill er sunt”. Den kvelden blir jeg å finne i Hitrahallen fra klokken 19:00. Jeg har holdt mange foredrag fra før av, men ikke noen som blir så stort som dette. Det er forventet full hall og det blir satt opp storskjerm som jeg kan bruke for å presentere foredraget mitt. Denne kvelden har Hitraværingene virkelig slått på stortromma og vil sørge for at kvelden blir så unik som mulig. Jeg får gjøre mitt og gi alle de som kommer et foredrag som fenger og engasjerer.  

Selvsagt sørger dette for at sommerfuglene i magen min svirrer ekstra mye. For det å snakke fremfor mange folk er jeg for så vidt vant med, men det å snakke om at “Spill er sunt” for så mange, er jeg ikke vant med. Derfor blir det ekstra spennende med tanke på at foredraget mitt at lagt opp til å skape en del diskusjoner slik at de som kommer blir en del av opplegget. I tillegg kommer jeg også til å dele ut en rekke premier. Alt fra headsets, spill, mobiltelefoner, spilleffekter, stilige filmplakater til bøker. Dette er premier som er satt av til de som er med og bidrar til et “engasjerende” foredrag. 

Her er en artikkel fra Hitra-Frøya.no om foredraget.

Så nå sitter jeg her og kjenner sommerfuglene bare øker i antall i magen. Ikke lenge igjen nå. 

#foredrag #spillersunt #hitra #kommune #frøya #zte #vinn #engasjert #spill #gamer #gaming #spillentusiast #fillan #skole #premier #mobiltelefon #spilleffekter #games #forelesning #lecture #healthygaming 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Sommerfugler i magen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top