Prosjekt ny gamingRIG fortsetter…


Rapid-I tastatur og V1200 strømforsyning fra Cooler Master.

Det tar tid å jobbe med prosjekter, men det gjør absolutt ingenting når man tenker på hvordan resultatet blir. For et par dager siden dukket det opp nye komponenter til den nye gamingRIG-en jeg holder på å bygge. Det er ingenting som skal stoppe den av spill når RIG-en er ferdig. Den skal kunne kjøre alt som kommer og går av spill på maks grafikk, alle detaljer påslått i maks oppløsning. For å få til dette krever det gode og kvalitetsterke komponenter.

En produsent som jeg har vært fan av lenge er uten tvil Cooler Master. De har gjennom mange år på baken sin produsert utrolig gode gaming produkter og som jeg har vært en glad “forbruker” av. De har produkter som CPU-kjølere, kabinetter, vifter og PSU-er. Jeg har flere år på rad brukt Cooler Master sine kabinetter, prosessorkjølere og sist men ikke minst strømforsyninger. Spesielt sistnevnte har vist seg å være av utrolig god kvalitet og overrasket meg flere ganger. Uansett hvor mange strømbrudd PC-en min har opplevd, funker strømforsyningen perfekt. Strømforsyningene fra Cooler Master er utrolig hardføre og tåler mye.

Kabinettet jeg skal bruke i dette prosjektet er Cooler Master Cosmos SE. Et meget genialt kabinett med mange gode egenskaper. Stor plass, enkelt å montere i og i tillegg har god kjøling. Dette gjør at jeg gleder meg til å bruke dette kabinettet. 

Om du synes Cooler Master virker spennende, så kan du lese mer om deres produkter på nettsiden til produsenten

her er noen flere bilder av nye komponenter som jeg skal bruke til prosjekt gamingRIG. Cooler Master ftw!

#coolermaster #cmstorm #rapidi #keyboard #chassi #psu #cosmosse #gamer #pcgamer #pcgaming #gamingpc #gamerpc #gaming4life #gamer4life #lovegaming #spill #intel #kingston #gigabyte #benq #creative #hardware #komponenter #gaming #norwegian #ilovegaming 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Prosjekt ny gamingRIG fortsetter…

  1. Izayoi: Jepp og blytungt som rakkern. Det tyder på et slitesterkt tastatur som vil vare lenge 😉 Gode taster å skrive/spille med er det også 😉 Anbefales 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top