Endelig ferie og en ny milepæl nærmer seg…

Tenk, så er et nytt år gått og en ny sommerferie står for tur. Føler det liksom ikke er lenge siden man hadde sommerferie. Tiden går så fort, altfor fort. Ett år er ikke ett år lengre. Det føles ut som noen måneder. Om det er alderen som spiller meg et puss eller ikke vites ikke, men tiden går fort. 

er det altså sommerferie og hva har så familiens Sandnes så gjøre i sommerferien. For det første så satser vi på to ferieturer i år. Det blir en tur til Sverige og en tur til Hunderfossen. I alle fall er det som er planen. Når vi drar er litt uvisst ennå. Vi drar når været er bra nok, for vi er litt væravhengige på de to turene vi har planer på. Om det er dårlig vær er det ingen vits å dra. Så da kan dere tro undertegnede følger med på hvordan jetstrømmen oppfører seg slik at det blir best mulig vær til vi skal på ferieturene våre. 

En annen ting, om ikke lenge så vil en ny milepæl i mitt gamerliv slå til og hvor jeg kommer til å kjøre en god del mer på foredragene Spill er sunt pluss en del andre spennende prosjekter. I tillegg har jeg blitt headhuntet av flere som gjerne vil at jeg skal satse. Jeg er en person som lever og ånder for spill og spillutvikling. Jeg har mange års erfaring i hvordan spillverden er bygd opp og hvordan ting funker. Jeg er også mentor for spillutviklere og i denne sammenhengen så er det store sjanser for at det virkelig blir mye å gjøre tiden fremover. 

For de av dere som ikke vet det, så har jeg jobbet i Gamereactor siden sommeren 2001 og vært med på å bygge opp mediet i Norge, noe jeg også er veldig stolt over. Så da får man se hva som skjer fra august og utover. Spill vil i alle fall være i fokus og føler jeg har mye å bidra med på mange områder. 

nå gleder jeg meg stort til å ta ferie. Det vil bli veldig godt og kunne bruke tiden på familien, spillingen og det sommeren ellers har å by på. Med det vil jeg ønske deg som leser av bloggen min en riktig god sommer og som jeg bruker å si det; Kos deg godt! 

Hvilke planer har du for sommeren og skal du på ferietur?

#sommerferie #sommer #strandliv #bading #gamer #gamerontour #pcgamer #konsollgamer #consolegamer #lovegaming #sponset av #intel #gigabyte #kingston #hyperx #benq #cooler master #qpad #

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

2 thoughts on “Endelig ferie og en ny milepæl nærmer seg…

  1. Her skal det jobbes hele sommeren igjennom 🙂 Jeg har fri på høsten i steden jeg. Da slipper man navigere seg mellom de som har barn etc.
    God sommer til deg, nyt den som best det lar seg gjøre!

  2. Blir nok ikke noe ferie på meg heller før på høsten. Kona jobber innen hotellbransjen. Så er liksom ikke mye fri i disse sommer mnd,ene. Så jeg er sammen med barna mens fruen jobber.
    God sommer til deg og dine. Håper dere får været med dere. Her nede blir det vistnok litt regn om ikke så lenge. Får håpe dere slipper unna når dere er på Hunderfossen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top