La deg bli imponert!

Jeg er i alle fall mektig imponert for å si det mildt! At det går an å få grafikk tilnærmet lik virkeligheten er noe vi har sett en rekke ganger i spill. Blant annet Battlefield 4 har en grafikkdetalj som er unik og som jeg selv synes er helt utrolig. En grafikkmotor som for oss gamere er eksepsjonell er Unreal Engine 4. Denne grafikkmotoren er tro det eller ei gratis så fremt du ikke vil tjene penger på bruken av den. 

Det er Koooolalala som har lagd dette lille klippet nedenfor og som kan få hvem som helst til å sperre opp øynene og ikke tro det som blir presentert. For dette er grafikk og ikke film filmet med kamera. Dette er grafikk som er lagd ved hjelp av nettopp Unreal Engine 4. 

Hva synes du? Er du mektig imponert? 

#unrealengine4 #ue4 #graphic #lovegaming #pcgamer #pcgaming #gamer #gaming #spill #utrolig #unbelievable #unique #graphicengine #sponset av #intel #gigabyte #kingston #hyperx #benq #coolermaster #qpad 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top