Verbatims minnebrikker utgjør mye for en gamer som meg!

Ja, jeg er en gamer og er stolt av det. Jeg er også totalt avhengig av å kunne lagre mine mange krumspring som gamer. Om det er spillagring, lagring av bilder, filmklipp eller hva det måtte være så er man avhengig å kunne lagre dette på noe. Er det noen som virkelig sørger for en sikker lagring så er det nettopp Verbatim.

Selskapet har opp igjennom årene bygd seg opp til å bli en av de store innen lagring i verden og hvor jeg som gamer har latt meg bli blendet av deres lagringsmedier. Jeg har vel SSD-er, masse minnepenner og flere minnebrikker og den senere tiden har jeg sett på noen virkelig fete minnebrikker som har sørget for at bilder og filming har blitt tatt godt vare på.

Minnebrikkene jeg snakker om er et Pro+ SDXC USH-I og et Pro+ microSDXC-I og befinner seg i klasse 10. Begge brikker har fått kjørt seg godt. Det ene puttet jeg i mitt Sony ActionCam HDR-AZ1 og det andre i mitt Canon PowerShot SX210IS. Dette er produkter jeg bruker flittig stort sett hele tiden.

Jeg har alltid vært nøye på hvilke minnebrikker jeg har satt i de forskjellige kameraene nettopp på bakgrunn av at bilder og filming blir så bra som overhode mulig. Kan ikke ha det slik at bildene blir uklare på grunn av for dårlig minnebrikker. Nei, da er kvaliteten og farten på brikkene meget viktig.

Akkurat på dette punktet skuffer ikke Verbatim med sine minnebrikker. Begge brikkene gir meg superklare bilder og filming. For som youtuber blir det en del filming hvor jeg både unboxer, legger opp konkurranser med mer på youtube-kanalen min. Da er det viktig at opptakene blir så klare som mulig samt at minnebrikken fanger opp kameraets bevegelser uansett hvor fort det går.  

Prismessig kommer heller ikke disse minnebrikkene så gale ut og legger seg fint inn i priskjiktet hvor du får mye for pengene. Når jeg skal sammenligne priser bruker jeg Prisjakt.no. Her finner jeg stort sett alt av priser og som gir meg billigste alternativ.

Etter å ha tatt opp flere GB med film så er jeg svært så fornøyd med brikkene til Verbatim. De har god kvalitet, gir meg superklare filmklipp og bilder og jeg er fornøyd. Hva mer enn det kan man da forvente. Om du vil vite mer om disse brikkene så ta turen innom Verbatim sine nettsider som også inneholder mye annet spennende som jeg selvsagt anbefaler.

som julen nærmer seg så er jeg glad for å ha slike minnebrikker for lagring spesielt med alle de bilder og filmer som blir lagd. Disse minnebrikkene er den perfekte førjulsgaven til deg som vil ta vare på øyeblikkene. 

Verbatim, min venn som tar vare på mine opplevelser. Anbefales!

#verbatim #minnebrikker #omtale #omtaleblogg #gammernsgamerkanal #kamera #film #foto #lagring #anbefales 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top