American Truck Simulator – ny spillserie hos SpillPappa!

Endelig er dagen her og jeg får lov til å publisere gameplay fra det kommende og etterlengtede American Truck Simulator som lanseres den 3. februar. Frem til lansering vil jeg hver dag publisere et gameplay fra spillet og hvor dere får se hvordan spillet blir. På en måte blir dette en form for preview i og med at spillet ikke er lansert. 

American Truck Simulator tar deg med til vestlige USA og hvor to stater er tilgjengelige fra start. Det vil si California og Nevada. Etter hvert tilkommer stadig flere og flere stater og hvor du får oppleve det USA har å by på av landemerker, byer, tettsteder og sist men ikke minst veisystemet. Som du kan se så er grafikken fargesprakende og detaljert noe som gjør at jeg koser meg ekstra godt. 

Selv om en del er likt Euro Truck Simulator 2, så er det også nye ting med i spillet og en av disse nye tingene vil du oppleve i videoene som jeg legger opp etter hvert. 

Om du er interessert i slike spill, så anbefaler jeg det å holde følge med min youtube-kanal, for her blir det en god del American Truck Simulator i den kommende tiden. 

Håper du liker videoene og blir superhappy om du begynner å abonnere på kanalen min.
 

Her er klippene i tur og orden; 

 

KNhPPgt1kF4

 

NZ2IfYlJcj8

#americantrucksimulator #scssoftware #eurotrucksimulator2 #pcgame #preview #gameplay #spillpappa #youtuber #spillmagasinet #spmgno #spmg

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top