Forza Motorsport 6 gratis til PC


 

I den siste tiden har det vært flere jublebrøl her inne på kontoret mitt hvor den ene gode spillnyheten etter den andre har dukket opp. I dag er det klart for en nyhet som virkelig får spillhjertet mitt til å hoppe ekstra mye. Som du sikkert har fått med deg er jeg veldig gira på bilspill og bruker en del tid på denne sjangeren om jeg spiller alene eller sammen med noen. Spesielt Grid Autosport har fått kjørt seg en god del og da kjører jeg som oftest sammen med klanen min Team Trønderbataljonen Racing
 

Der sporet jeg litt av. I alle fall, over til drømmen som kan bli virkelig. I går kunne nemlig  The Seattle Times fortelle at en versjon av Forza Motorsport 6 er på tur til PC. Jeg har i mange, mange år nå drømt om dette og den herlige bilserien Forza Motorsport skulle dukke opp til PC. Etter at Microsoft lanserte Windows 10 har selskapet virkelig fått opp gløden for PC som spillkonsoll og hvor stadig flere og flere spill til PC dukker opp. Dette er jeg selvsagt utrolig glad for som er en tro PC-spiller. 
 

Forza Motorsport Apex heter i alle fall spillet som i følge The Seattle Times er på vei. Dette er utrolig gode nyheter. Forza-serien er et bilspillserie som er i ypperste klasse når det kommer til feeling, variasjon og muligheter. Utvikleren Turn 10 er blant de beste til å lage bilspill og noe som de har bevist godt med Forza-serien. 
 

Selv om det dessverre er snakk om en mindre utgave av originalen til Xbox 360/One så er jeg likevel happy laks i dag. Det beste har jeg ikke kommet til ennå, men tro det eller ei, Forza Motorsport Apex blir gratis for alle med Windows 10. Tenk det, gratis. Hvem hadde trodd det. 
 

At Microsoft kommer med gratis spill er ikke helt borte, for ikke mange dagene siden fortalte Microsoft om at alle som kjøpte Remedys kommende Quantum Break ville få med seg PC-versjonen av spillet gratis. Det er søren meg også en god deal spør du meg. Dette beviser at Microsoft nå satser godt på PC som spillmaskin. Nå håper jeg bare på crossplay-muligheter slik at jeg kan spille mot mine venner på PC og hvor de spiller på Xbox One. Da hadde drømmen virkelig gått i oppfyllelse. 
 

Forza Motorsport Apex vil bli lansert til PC i begynnelsen av april og innen da regner jeg med å ha fått hørt mer om denne spennende og herlige nyheten. 
 

Hvilke spill håper du kommer til PC som i dag finnes til Xbox One? Liker du Forza Motorsport-serien?
 


#forzamotorsport6 #forzamotorsport #turn10 #microsoft #forzamotorsportapex #bilspill #spill #gamer #gaming #spillmagasinet #spmgno #spmg

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “Forza Motorsport 6 gratis til PC

  1. Dette virker spennende Bernt Erik, Spent på å se resultatet.
    Cross platform multiplayer med Xbox One blir dog vanskelig, ettersom Microsoft anser Xbox plattformen som et lukket system.

  2. Oj vad kul tänkte jag först men när mnan sedan läser vidare i texten Gratis til de med Windows 10 tillåt mig le lite Har det gåttt så illa för Micriosofst att folk att upgradera så de Lockare med ett sådant spel. Tja hade testatr spelet om det var gratis till alla Men nu går det ju inte då jag installerade om datorn När min uppgraderinng kom så den försvan men återigen Löjligt/ latterlig att bara erbjuda det gratis til Windows 10 Brukare…

  3. ull edition of Forza Motorsport 6 isn’t releasing on PC in the near future, a “curated,” free-to-play version of the game called Forza Motorsport 6: Apex will be out this Spring. (Turn 10 creative director Dan Greenawalt has said the full game is on its way, and notes that all future Forza games will coming to both Xbox One and PC.)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top