Hvis dette er slik jeg tror det er…


 

…så jubler jeg himmelhøyt. For i dag har gjengen bak det kommende The Architect – The Game lansert en helt ny video og hvor de presenterer Paris i digital form ved bruk av grafikkmotoren CryEngine fra Crytek. Jeg har alltid drøm om et bybyggespill hvor en slik kraftig grafikkmotor har blitt brukt. 
 

Dessverre er ikke utvikleren Enodo Games så særlig pratsom når det kommer til gameplay og hva spillet vil inneholde. Ut i fra videoen så vet vi at det hele vil dreie seg om den herlige byen Paris og at det blir en simulering blant annet av menneskene som bor i byen. Når det kommer til gameplay så holder utvikleren Enodo kortene veldig tett inntil brystet og deler ikke noe ennå. De sier kun at vi må vente på neste video. Da vil vi få se litt gameplay. 
 

Skal jeg være helt ærlig så gleder jeg meg som et lite barn til spillet og når man ser på detaljene og grafikken, så kan man nesten ikke tro det er mulig. 
 

Hva synes du? Er dette et spill du venter på?
 

Her er dagens video fra spillet The Architech – The Game. 
 

thearchitectthegame #enodogames #spill #gaming #gamer

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Hvis dette er slik jeg tror det er…

  1. Hvis spillet blir som Cities Skylines (eller bedre), men like stort (eller større) områder å bygge på, så blir det garantert ett kjøp for min del.
    Bybyggerspill har alltid vært noe for meg, dessverre er det for mange dårlige spill ute på markedet, det siste SimCity var bare en stor skuffelse, men så kom Skylines som jeg har kost meg i utallige timer i.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top