Endelig litt nytt om Transport Fever


 

For noen timer siden tenkte jeg på at nå var det en stund siden vi har hørt noe om det kommende Transport Fever som er under utvikling av tyske Urban Games og Gambitious Digital. Dette måtte jeg selvsagt finne ut av og snuste litt inn på nettsiden deres. Da fant jeg til min store overraskelse at det var noe nytt der. Dessverre er det ikke snakk om en ny trailer eller nye bilder, men info om hvilke kjøretøyer som blant annet blir å finne i den ferdige versjonen av spillet som lanseres i løpet av høsten. 
 

Train Fever er et spill jeg har spilt en god del og det er samme utvikler som står bak Transport Fever. Spillet ligner umåtelig på det klassiske Transport Tycoon, et spill som står høyt hos meg og som jeg brukte titalls av timer på, om ikke hundretalls også. I alle fall, i løpet av høsten kommer altså Transport Fever og jeg gleder meg sykt mye til spillet dukker opp. Det beste med både Train Fever og det kommende Transport Fever er at det legges til rette for at moddere kan lage ting til spillet. Det er nettopp denne egenskapen som blant annet har holdt liv i Train Fever som ble lansert for et snart 1 1/2 år siden. 



 

håper jeg inderlig på at Urban Games og Gambitious Digital kommer med mer nytt i sammenheng med E3-messen som går av stabelen 12. til 14. juni og krysser lat av fingre og tær på at de da kommer med en ny gameplay-trailer og sist men ikke minst nye skjermbilder som viser oss hva vi har i vente. 
 

Ønsker du mer info om hvilke kjøretøyer som finnes med fra starten av i spillet, så klikk deg inn på denne linken
 

Gleder du deg til Transport Fever og hva gleder du deg mest til?
 

#urbangames #transportfever #trainfever #spill #gamer #gaming #game 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top