Velkommen til New Bordeaux i Mafia III


 

Oktober måned kommer til å bli en meget innholdsrik måned og spesielt med tanke på at både Battlefield 1 og Mafia III lanseres da. Med disse spillene på tur, så håper jeg på å få gjennomslag for noen døgn med 48 timer i oktober slik at man kan nyte disse spillene på best mulig måte.
 

For å korte ned bitte litt på ventetiden til Mafia III så har vi her en helt flunkende ny video som presenterer områdene og byen New Bordeaux hvor det hele vil foregå i. Byen er delt opp i ni helt forskjellige distrikt. Noen fredfulle mens andre proppfull med kriminalitet. I disse sistnevnte områdene blir vi garantert å få oppleve masse spennende action.



 

Mafia III lanseres til Playstation 4, Xbox One og PC den 7. oktober og utvikles av Hangar 13.
 

Det jeg gleder meg mest til er stemningen jeg ser spillet vil inneholde og sist men ikke minst kjøre de herlig kjøretøyene som blir å finnes i spillet. Er det noe Mafia-serien har vært god til så er det å formidle tidsepoken i de forskjellige spillene til oss spillere. 
 

Jeg gleder meg sykt mye til spillet. Gjør du?
 

#mafia3 #hangar13 #take2 #spill #gaming #gamer #game

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top