Tall om Overwatch begynner å ramle inn

Først må jeg bare innrømme at jeg har blitt bitt av Blizzard-basillen. De har fått meg hekta og i natt drømte jeg søren meg om de forskjellige brettene. Spillet jeg selvsagt tenker på er Overwatch. Et herlig spill som jeg spiller sammen med mine mange venner. Som dere sikkert også har lagt merke til så har jeg lagt opp flere videoer hvor jeg og mine venner spiller Overwatch og flere blir det i tiden fremover også. 
 

Men nok om det. Så vil jeg forteller deg litt om hvor populært Overwatch er og ja, det selger i bøtter og spann for å være helt ærlig. Siden det ble lansert 24. mai har spillet klart å nå hele 7 millioner spillere. Vi har brukt over 119 millioner timer på spillet og vi har byttet fra en karakter til annen hele 326 millioner ganger. Alt dette kun på den korte tiden. Dette skriver Gamespot i en artikkel om spillet.
 

Hvordan Overwatch vil holde oppe populariteten vil vise seg, men jeg har en følelse på at det kommer til å holde seg lenge. Spesielt med tanke på måten Blizzard sørger for å friste oss med blant annet loot bokser samt andre godbiter som finnes i spillet. Videre vil det også komme en competativ del i spillet hvor målet er å gjøre det mer esportvennlig noe jeg tror vil øke populariteten enda et hakk.
 

Spiller du Overwatch og hva liker du best med spillet. Hvilket level har du kommet deg opp i og hva er din favorittkarakter?
 

#overwatch #blizzard #gamer #gaming #spill #game 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Tall om Overwatch begynner å ramle inn

  1. De er jo egentlig smart som sparer competativ. I starten spiller folk uansett, når de begynner å ville ha noe mer, så er tiden inne for å smøre på med litt ekstra, og Blizzard holder på spillerne sine. Har ikke spilt så mye egentlig, er lvl 24. Min største favoritt akkurat nå er D.Va <3
    Anbefaler forøvrig denne siden: overwatch.gamepedia.com/
    Ha en riktig fin dag 🙂

  2. Snakk om magisk spill! Hver helt er gøy å spille og man må tilpasse seg hele tiden, selv om man er god med Bastion eller Genji en runde kan neste runde med samme karakter være et mareritt. Glad de selger mye, er stor fan av Blizzard og Overwatch og håper på å kunne spille det lenge!
    Ha en riktig fin helg!

  3. OneUp: Enig med deg. Spillet er råkult og jeg er hekta som bare rakkern 🙂 Gleder meg til å spille mer og håper på at dagen går fort slik at det blir mulighet for det 😉

    Spiller du det på konsoll eller PC?

    God helg til deg også 🙂

  4. har klart og slepe meg opp til lvl 11 😉 ikke akkurat fantasistk, men men, sånn er det å være MMO nerd 😉 Favoritten er og blir Mercy/Lucio, og enn så lenge så er det de to jeg kan spille uten og gjøre alt for mye dumme ting. Er også fan av D.Va 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top