Blogg.no har fått en skikkelig ansiktsløftning

Som blogger har jeg vært med på blogg.no siden april 2010. Siden den gang har det blitt en del blogginnlegg om litt av hvert. Å påstå at jeg er rosablogger stemmer ikke og skriver mest om spill og veeeeldig lite om sminke, mote og andre innlegg som sammenlignes med rosablogging.
 

I dag er det en liten milepæl for Blogg.no-samfunnet. I dag har vi fått en helt ny nettside og som for meg oppfattes som nydelig. Lekre detaljer, lekre bilder og sist men ikke minst lekre linjer som gjør at alt blir presentert på en stilren måte.
 

Det er mange av oss som er bloggere og selv koser jeg meg skikkelig å kalle meg for blogger. Å skrive om mine opplevelser hos andre og dele det jeg opplever med andre er noe jeg liker godt. For vi er alle forskjellige og da kan det hende det jeg liker, ikke er noe andre liker. Det finnes mange utrolig flinke bloggere i nettverket til blogg.no og som har fått meg til å lese mye. Derfor er det nå moro at disse nå har fått en ny plass å finne seg vel på om det er bloggere som skriver om spill, musikk, film, mote, trening, kosthold eller hva det måtte være for noe.
 

Velkommen til “NYE” Blogg.no
 

Hva synes du om designet? 
 


 

#bloggno #blogg #blogger #spill #gaming #gamer #game

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Blogg.no har fått en skikkelig ansiktsløftning

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top