E3: Battlefield 1 i sin fulle prakt

Klokken 22:00 satt en “ungdommelig” mann klistret til skjermen. Hjertet pumpet, blodet fosset gjennom kroppen mens han ventet spent på at EA Play, det store showet til Electronic Arts skulle starte. Julaften på en og samme dag og hvor julenissen var EA som sendte han den ene fete pakken etter den andre. Han takket og bukket og åpnet pakkene med skjelvende hender og pust. For en herlig opplevelse…
 

Kvelden var rettet mot EA og hvor de skulle servere oss et forrykende show. Et av spillene som jeg har ventet lenge på å få sett mer av var Battlefield 1. Jeg har hatt mang en drøm om spillet og hvordan det ville bli. I går presenterte de for det første en helt ny trailer fra spillet i tillegg til at vi ble vitne til at 64 kjente skuespillere, musikere og gamere fikk slått seg løs på slagmarken. Det var så sykt herlig å se. 
 

Stemning, detaljene i grafikken, luftskipet som eksploderte i et inferno av flammer, kjøretøyene, våpnene, det skiftende været. Alt var så inn i granhampan herlig å se på.
 

Nok om mine “våte” drømmer om spillet. 
 

Her er en ny singleplayer-trailer fra spillet og ja, jeg sikler stort. Gjør du?
 

 

…og om du vil se hele EA Play-presentasjonen igjen, så har du mulighet til det. Her er en over 4 timer lang video og hvor du blant annet en god del ute i videoen får se gameplay fra Battlefield 1. 
 

wPSN9sTQCf4

#dice #battlefield1 #eaplay #e3 #spill #gamer #gaming #game #electronicarts #ea  

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top