Stemningsfulle bilder av sjarken min…


 

Okei, det er kanskje ikke min sjark…ennå, men etter hvert føler jeg at det kommer til å bli det og da skal jeg dra på havet og fiske tonnevis med fisk for så og selge til gode og dårlige priser. Endelig vil en drøm gå i oppfyllelse og hvor jeg kan finne roen på havet…
 

Spillet jeg tenker på er Fishing: Barents Sea som er under utvikling av Misc Games. Foreløpig har ikke utvikleren sagt noe om når spillet skal lanseres, men at det vil skje i løpet av 2017. Misc Games kommer til å være tilstede på årets spillmesse – Gamescom som går av stabelen i august i Køln. 
 

For de som liker simualtorspill, så er dette et spill som definitivt går under denne kategorien. Simulatorspill er noe som fenger og et skikkelig fiskespill kan faktisk slå veldig godt an. Selv synes jeg det hele ser meget lovende ut og gleder meg til å se, prøve og oppleve mer av Fishing: Barents Sea når den tid kommer. 
 

Her er en skokk med nye skjermbilder fra spillet og ja, ikke annet enn å si at dette ser bra ut.
 

Hva synes du? Ser det bra ut og venter du på spillet?
 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

#fishingbarentssea #miscgames #spill #gamer #gaming #game #games

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top