Jeg er ingen engel…


In the city it`s not okay,
All I can see is flashing light
Somewhere lost in the city it`s not okay,
I feel so f*(ked and high
 
I`m not a saint
No , I`m not a saint

So Imma go hard
Make sure everythings dench
I wanna wake up 9 o`clock in the morning
And my boxers on a park bench
Yeah,a night to remember
Getting wasted , the only agenda
I will not lose,
No retreat,No surrender
No retreat no surrender
I will not lose

In the city it`s not okay,
All I can see is flashing lights
Somewhere lost in the city it`s not okay,
I feel so f*(ked and high
Somewhere lost in the city,
I feel so f*(ked and high

I`m not a saint
No,I`m not a saint 

So Imma go hard 
Make sure everythings dench
I wanna wake up 9 o`clock in the morning
My boxers on a park bench
Yeah, a night to remember
Getting wasted the only agenda
I will not lose,
No retreat no surrender
I will not lose.

Her er en låt jeg hører på for tiden og passer godt til spill som f.eks. Cities Skylines hvor lyden ikke betyr all verden. Låten er herlig og en låt som passer til både gaming og til party om man vil ha litt liv. 
 

#vatogonzalezvslethalbizzleanddonaeo #notasaint #musikk #spillmusikk #gaming #gamer #games #game #spill

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top