Sjekk den her da…


 

Husker du da jeg slet så inn i granhampan med å plukke ut tre spill i et innlegg tidligere her i bloggen min. Å plukke ut tre spill fra en spillhøst som oser av fete stortitler er pokkers så vanskelig. Et av spillene jeg hadde videre på listen min som jeg også ser en god del frem til er uten tvil Gears of War 4. Selvsagt da til PC. For fortsatt har ikke denne duden gjort seg vant med gamepad og når jeg bruker det så går jeg rundt som en hodeløs høne. Derfor vil jeg aller helst spille spill som Gears of War 4 på PC med mus og tastatur.


En annen ting som definitivt er verdt og nevne, spillet vil kunne kjøres i co-op og da med splitscreen. Denne egenskapen er det ikke så altfor mange spill som har og det gjør gamingen enda mer sosial. Tommel opp fra meg her. Som om ikke det er nok, for de av dere som har muligheten så vil det være mulig å spille Gears of War 4 i 4K på PCen noe som vil gi en fet opplevelse.

 

Men nok om det. Nylig publiserte Microsoft en ytterst så fet launch trailer fra det etterlengtede Gears of War 4 og når du ser den så skjønner du sikkert godt hvorfor jeg gleder meg så inn granskogen til spillet. 
 

Den 11. oktober er det klart for Gears of War 4 til Xbox One og PC. Jeg gleder meg sykt mye til spillet. Gjør du?

#gearsofwar4 #microsoft #xboxone #pc #trailer #spill #gamer #games #gaming #game 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top