The New Mob


 

Nå er det søren meg ikke mange dagene igjen til et av høstens store spill lanseres. Spillet var blant annet å finne på min topp tre liste over det mest etterlengtede spillene denne høsten. Spillet jeg tenker på er selvsagt Mafia III utviklet av Hangar 13
 

er en ny trailer blitt sluppet og denne skal du selvsagt ikke gå glipp av. Jeg har spilt alle Mafia-spillene som har blitt lansert og er stor fan av serien. Det første spillet tok meg med storm og var et spill som var langt forut sin tid. Så kom spill nummer to som også var veldig bra. Den 7. oktober er det klart for spill nummer tre og jeg er så spent at jeg ikke får skrevet det. 
 

Gleder du deg til Mafia III
 

#mafia3 #hangar13 #spill #games #game #gaming #game #trailer

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top