HyperX kommer med nye gamingtastaturer!


 

Som mange av dere vet så er jeg stor fan av HyperX og har vært det en god stund. HyperX for meg betyr mye og spesielt med tanke på at jeg nå har en del komponenter og produkter fra dette kjente gamermerket. I PCen min har jeg tre SSDer i forskjellige størrelser, RAM og det sammen med et Alloy FPS gamingtastatur, Revolver heatdset pluss deres XXL musmatte. Det vil med andre ord si at HyperX har tatt en stor bit av gamingkaka mi og som jeg er glad for at de har gjort.
 

Er utrolig fornøyd med produktene fra HyperX og har aldri opplevd noen problemer med dem. De har funket godt og gitt meg den gleden jeg vil oppleve når jeg spiller spill. Visste du forresten at HyperX i året som kommer vil slippe en rekke nye produkter? Jepp, de har mye på gang og noe har allerede kommet ut noe er enda forvart som hemmeligheter. Jeg vet mye, men skal selvsagt ikke si noe her og nå om det jeg vet foruten at HyperX kommer med nye gamingtastaturer i deres Alloy-serie. 
 


 

For å ha et komplett tastaturoppsett vil nå HyperX ha Alloy FPS med blå, røde og brune switcher. Det vil si brytere for enhver smak med tanke på hva man helst vil spille med. For øyeblikket sitter jeg og plotter med Alloy FPS og er knakende godt fornøyd med dette tastaturet som sørger for at jeg skriver fort, spiller bra og som reagerer momentant på mine trykk noe som også er veldig viktig når man skal spille godt. 
 

En annen ting jeg liker godt med dette tastaturet er det minimalistiske med dette tastaturet. Det vil si, det er så enkelt som mulig uten noe ekstra mikk makk og kun selve tastaturet. Selvsagt har det bakgrunnsbelysning, men kun i rødt noe som passer meg utmerket med at kabinetet (MasterCase Maker 5 fra Cooler Master), CPU-kjøleren (MasterAir Maker 5 fra Cooler Master) og hovedkortet (Z170 fra Gigabyte) som alle har rødt lys innebygd.


 

Men tilbake til HyperX, De kommer altså med to nye tastaturer og vil ha som skrevet lengre opp røde, blå og brune brytere noe som øker samlingen med produkter fra en av markedslederne i gamingsammenheng.
 

Ønsker du mer info om de kommende gamingtastaturer fra HyperX, så klikk deg inn på nettsiden deres
 

Har du hørt om HyperX Alloy? Hvilket gamingtastatur bruker du?
 

OMoUTPrBnOg

#hyperx #gaminguststyr #gaming #spill #gamer #games #game 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top