Sjekk ut de premiene til Overwatch-compoen på BondeLAN


 

Den 19. til 22. februar er det klart for BondeLAN 2017 her på Snåsa og Snåsa Samfunnshus. For øyeblikket har det visst seg at BondeLAN er mer populært enn noen gang før og har mer eller mindre fylt opp plassene. Dette er ekstra moro å se, spesielt med tanke på hvor mye jobb det ligger bak å arrangere et slikt arrangement og at det er blitt så populært. 
 


 

er det altså ikke så altfor lenge til BondeLAN åpner dørene og som vanlig vil jeg benytte meg av muligheten å presentere premier som kan vinnes. I dag får du se premier fra Blizzard og Overwatch og det er ikke hvilke som helst premier man kan vinne. I videoen under kan du blant annet se Overwatch Recruit Kit, Overwatch Metal Plate og sist men ikke minst Overwatch Baby Winston minifigur
 

Om du dukker opp på BondeLAN har du altså muligheten til å vinne disse fete premiene. Velkommen skal du være!
 

yl3593Qgt24

#bondelan #blizzard #overwatch #spillpappa #youtuber #gamer #gaming #games #game #spill

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top