Anmeldelse: Verbatim Vx400 USB 3.0 Drive

*Reklame*
 

*Sponset produkt til testing*
 

Gjennom mange år nå har jeg vært så heldig å kunne teste og bruke produkter fra Verbatim. De har betydd enormt mye for meg og mitt liv som gamer. Produktene har for det første sørget for at jeg har kunnet spille de spill jeg har ønsket. For det andre har jeg kunnet lagre viktige ting som bilder, dokumenter, videoer, musikk, spill m.m. og for det tredje gitt meg sikkerhet på at det jeg har lagret har vært i trygg forvaring.
 

Derfor er det med glede at jeg fikk anledning til å teste ut Vx400 USB 3.0 Drive minnepenn fra Verbatim. For minnepenner er noe jeg mer eller mindre spiser til frokost?okei, ikke riktig så ille da, men minnepenner for meg er viktige. På minnepennene kan jeg lagre alt fra foredraget mitt Spill er sunt, film, dokumenter, musikk pluss masse annet. En kan liksom ikke få nok av minnepenner og hvor jeg har minst seks minnepenner liggende i forskjellige størrelser.
 


 

Er det noe jeg liker ekstra godt så er det at overføringen mellom minnepennen og PCen går kjapt og «smertefritt» for seg. Jo kjappere det går med overføringen av filer, jo bedre er det. Venting er kjedelig og for en som hele tiden har det travelt, så er ventetiden en fiende nummer en. Er det noe Verbatim er flinke til så er det å sørge for at ventetiden stadig blir mindre og mindre på sine produkter. Dette er noe de tar veldig seriøst og derfor kommer de hele tiden ut med produkter nettopp som sørger for lavere ventetid på overføringer.
 

Designet på minnepennene betyr også litt for min del og om de er enkle å drasse rundt på, om de er lette å tilpasse der hvor de plugges inn i og om det har egenskaper som gjør at minnepennene holder på filene via at de er slitesterke og tåler en god del. Dette er for meg veldig viktige egenskaper. Videre veier minnepennen kun 16 gram og som gjør den til en virkelig lettvekter.
 

Verbatim Vx400 er en minnepenn med mange av de egenskapene som jeg setter stor pris på. Får å ta designet først så kan man skjule selve USB-pluggen slik at den ikke stikker seg frem. Ut fra det blir det også mindre slitasje og som igjen gjør at man har minnepennen lengre. Fargen er grå metallikk og den minnepennen jeg fikk testet ut var på 128GB. Det vil si, god lagringskapasitet.
 

Som jeg nevnte tidligere så er overføringsfarten viktig for meg og spesielt når jeg inn i mellom overfører f.eks. videoer for youtube-kanalen min og disse kan fort bli ganske så store og da er det godt å ha en minnepenn som nærmest sender over dataene som farten på en tornado. Med Vx400 opplevde jeg noe helt fantastisk. Farten er noe av det kjappest jeg har opplevd og som «reklamen» tilsier?SSD overføringshastighet. For Verbatim kan skryte med dette produktet og det overfører filer med en «svimlende» fart på hele 400MB i sekundet. Dette er faktisk tilnærmet lik SSD-fart.
 

Med på minnepennen følger det med Nero backup programvare og som du kan installere om du f.eks. skal ta backup av f.eks. operativsystemet ditt eller hva det måtte være du er redd for. Programvaren er enkel å bruke og krever slettes ikke noe ingeniørutdannelse for å klare.
 

Her er noen spesifikasjoner for Vx400:
* Weight: 16 grams approx
* Dimensions: 56 x 18.7 x 9.7mm (LxWxH)
* Read Speed: up to 400MB/Sec
* Write Speed: up to 200MB/Sec
* Interface: USB 3.0
* Power Source: USB Bus
* Pack Contents: Vx400 USB 3.0 Drive

 

For tiden er det kun en minnepenn som gjelder og det er uten tvil denne fra Verbatim. Jeg har nå virkelig blitt bortskjemt og det går så kjapt å overføre filer at jeg ikke kan få skrytt nok om det. Jeg er i syvende himmel og på minnepennen har jeg nå lagt inn foredraget mitt Spill er sunt, videoer for youtube-kanalen min samt andre viktige ting jeg er redd for.
 

Verbatim har igjen gitt meg et godt produkt som jeg nå selvsagt også vil anbefale deg. Lagrer du mye på minnepenner og er konstant «on the run» så hiv deg i rundt og kjøp Vx400. Det kan jeg garantere deg at du ikke vil angre på. Denne minnepennen finnes også i 256GB utgave og som har dobbelt så stor lagringsplass som denne jeg har testet ut. Om jeg skal prøve å finne noe negativt om minnepennen, så klarer jeg liksom ikke det. Alt er så perfekt lagd og den er så kjapp at det hele blir som en drøm.
 


 

Om du vil vite mer om Vx400 fra Verbatim, så klikk deg inn på nettsiden til produktet.
 


 

 

#spillmagasinetreview #anmeldelse #verbatim #gamer #games #game #gaming #spill #vx400

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top