Halo – en liten høyttaler med futt i fra Creative


 

*Reklame*
 

Det er ikke så altfor lenge siden jeg la opp en sak om Creatives nye Vanguard K08 gaming tastatur og nå tenkte jeg skulle presentere et annet stilig produkt. Creative har eksitert siden tidens morgen og for meg har selskapet betydd enormt mye spesielt når det har kommet til god lyd. Vet ikke hvor mange lydkort jeg har hatt fra Creative opp igjennom årene, men det er mange. For hver gang jeg har bygd meg en PC så har jeg satt inn et Creative lydkort.
 

For ikke lenge siden kom en liten, men spennende pakke innomhus og i pakken lå det en liten høyttaler. Lite visste jeg hvilken kraft det skulle være i denne. Lyd betyr enormt mye for meg både når jeg spiller spill, ser film eller hører på musikk. I løpet av en dag kan jeg innrømme at det blir noen timer med en av delene og da har denne lille høyttaleren virkelig fått kjørt seg.
 


 

Okei, at det er bare meg som har brukt den er å lyve litt. Min samboer har også hatt mye glede av denne høyttaleren som Creative har valgt å kalle for Halo. Navnet er på sin rett og hvor høyttaleren er oval rund.
 

Designet beskriver høyttaleren helt perfekt og størrelsen gjør at den er lett å drasse rundt på. På toppen sitter en av og på knapp. Du har også voluminnstillingene på toppen og bak finner du tilkobling for lading og sist men ikke minst finner du en aux-inngang. For som du sikkert skjønner så er det en bluetooth-høyttaler og som funker veldig godt trådløst. Men skulle du ha en aux-ledning slengende så er det ikke noe problem å bruke den i høyttaleren.
 


 

Det som gjør at jeg virkelig er stor fan av denne lille Halo-høyttaleren til Creative er uten tvil ledlyset som finnes i 16.8 millioner farger. Disse fargene kan du selv programmere slik at de får den visningen du selv ønsker. Om du vil at den skal gå etter takten i musikken eller at lyset skal gå virkårlig. Alt er opp til deg.
 

Halo er dekket med mykt stoff hvor knapper er dekket av gummibelegg. I den ovale delen sitter en speilflate som gjør at lyset skinner skarpt og som gjør at det hele ser meget bra ut. Faktisk ser det ut som en tunnel inn i gjennom høyttaleren og som gir en stilig effekt.
 


 

Lyden i høytalleren har overrasket meg stort og spesielt til å være en trådløs sak. Halo har dyp og god bass. Mellomtonen er der den skal være og det samme med diskanten. Det er kun et ankepunkt jeg har å utsette på høyttaleren og det er at volumdelen ikke er helt godt balansert. Her kunne man hatt flere voluminnstillinger. Nå er det litt enten eller.
 

Med 8 timers spilletid på batteriet så kan du spille i det vide og det brede noe som blir gjort her i huset. Vi har alle lastet ned appen som gir oss mulighet til å styre Halo-høyttaleren slik vi ønsker om det er volum eller lysregulering. Alle har lært seg å bruke den og hvor den blir brukt av barna og selvsagt av oss voksne.
 


 

Halo-høyttaleren er et godt produkt som jeg vil anbefale og spesielt om du liker å bli sett. Millionvis av farger spraker mot deg og som sørger for at opplevelsen blir fullendt og god. Er du ennå i tvil i hva du skal få til i julegave til dine nærmeste eller bestevenner så vurder denne. ET godt produkt som gir alt det lover og litt til.
 

Om du vil vite mer om Halo-høyttaleren så gå inn på denne nettsiden.
 

Hvilket forhold har du til Creative? Har du en slik høyttaler som du bruker?
 

fePHbLOGuEE

#creative #halo #høyttaler #spill #gamer #gaming #games #game #hardware

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top