HyperX Alloy Elite RGB – Tastaturet som gir deg alt du måtte ønske!

Reklame | HyperX


 

I løpet av mine år som gamer har jeg testet ut mange forskjellige gamingtastaturer. Noen har overrasket, noen har gitt meg ståpels og noen har fått meg så inn i granskogen imponert. En av produsentene som gang på gang har overrasket meg er HyperX.
 

Selv om jeg til tider kanskje har vært inhabil som influencer for HyperX så er jeg ikke det nå i dag, men likevel ser jeg hvordan HyperX klarer å holde på meg som gamer med sine produkter. HyperX er mest kjent for headset, RAM, SSDer og minnepenner og det er ikke så altfor lenge siden HyperX kastet seg på med gamingmuser og tastaturerv samt flere headsets. Det har vært moro og fulgt med gjengen og hvordan selskapet har utviklet seg.
 


 

For en liten stund siden fikk jeg nok et nytt produkt innom dørene og på nytt kjente jeg den gode følelsen komme. For jeg har blitt vant med at det de har kommet med har vært av god kvalitet. Har ikke opplevd et blåmandagsprodukt fra HyperX ennå og har heldigvis det til gode.
 

Produktet jeg nå har fått gleden å stifte et nærmere bekjentskap med er HyperX Alloy Elite RGB og som du da skjønner og som har fulgt litt med på hva HyperX har drevet med de siste månedene så handler det om et nytt tastatur. Det unike med dette tastaturet er uten tvil alle de lysfunksjoner som gjengen har plantet inn i tastaturet, men skal selvsagt ikke glemme alt det andre som er bra.
 


 

Designet er helt i hva man kan forvente av HyperX i tillegg til at gjengen har beholdt knappene som vi kjenner fra HyperX Alloy Elite. På venstre side finner du lystastene og her skjer en del av magien. For et lysopplegg! Jeg er helt bergtatt av alle lys som kommer frem og i mange, mange forskjellige variasjoner. Akkurat nå har jeg lyssettingen hvor tastaturet er helt rødt når jeg ikke spiller på det og med en gang jeg rører noen av tastene så skifter lyset til alle regnbuens farger.
 

På høyre side finner du lydtastene samt et lydvolumhjul som du kan skru opp eller ned etter hvor høyt du vil lyden skal være.
 

Under tastene sitter Cherry MX mekaniske switcher og disse sørger for at tastene oppfatter hver eneste trykk med den sensitiviteten du kan tenke deg. Fingrene mine danser over tastaturet om jeg skriver tekster, spillene spilles med stor nøyaktighet etter mine tastetrykk og lysene sørger for at jeg får en LAN-følelse som ikke ligner grisen.
 


 

Under tastene har HyperX kostet på en skikkelig stålramme som sørger for at Alloy Elite RGB er slitesterkt som rakkern og tåler masse. Selv om jeg ikke helt har testet akkurat dette ut da, men ut ifra erfaringen jeg har med de andre tastaturene som en sjelden gang har havnet ned i gulvet takket være en aktiv katt uten at de har fått noen varige men. Det sier litt om kvaliteten.
 

Videre så finner du 100% anti-ghosting og N-key rollover pluss på baksiden av tastaturet sitter en USB 2.0 utgang hvor du kan koble til gamingmuser, headsets, minnepenner, gamepads eller hva det måtte være.
 

Helt i nedre del sitter en håndleddsstøtte med et gummilignende belegg som gjør at hånden ligger fjellstøtt og ikke minst behagelig. Dette er i mine øyne litt nødvendig spesielt om man blir sittende og spille spill eller skrive på time etter time.
 


 

HyperX har igjen bevist at med deres nye Alloy Elite RGB er med i førersetet. Jeg er på nytt latt meg imponere. Dette er et meget godt tastatur som gir deg utrolig mye for pengene. Her får du alt hva du måtte ønske og hvor du kan nærmest kan ha et diskotek med all verdens lysmuligheter. I tillegg er det meget godt å skrive på og hvor fingrene danser over tastene uten at jeg måtte bruke særlig kraft. Lyden fra Cherry MX switchene er helt fantastisk og jeg digger dette nye tastaturet fra Hyperx. Det er ikke bare meg som har spilt på tastaturet, men mine barn og stebarn har fått kjørt seg med Alloy Elite RGB. Til og med katten vår Pernille har vært og trykket på tastaturet. Alle har blitt veldig fornøyde, bortsett fra at jeg inn i mellom må støvsuge tastaturet for kattehår.
 

Om du er på utkikk etter et nytt gamingtastatur så vil jeg anbefale deg å sjekke ut Alloy Elite RGB. Det er jeg bra sikker på at du ikke vil angre. Her får du et slitesterkt tastatur med innholdsrik lyssetting og sist men ikke minst en venn som vil ta deg med på mange unike opplevelser i gaminguniverset. Herlig design og gode løsninger sørger for at jeg i alle fall er fanget. Nå håper jeg at også du kan bli det med dette nye tastaturet fra HyperX.
 


 

Om du vil vite mer om HyperX Alloy Elite RGB så finner du det på nettsiden til produsenten.
 

Hvilket gamingtastatur bruker du?
 

qF7-ohGwdg4

#hyperx #gaming #spill #gamingutstyr #games #gamer #spillutstyr #anmeldelse #omtale 
 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “HyperX Alloy Elite RGB – Tastaturet som gir deg alt du måtte ønske!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top