La det bli lys og det blir lys med Geeni Prisma 1050

Reklame | Geeni


 

Hvem har ikke drømt om å kunne bestemme fargen på lyset i rundt deg etter hvilken mood du er i eller hva med pulserende lys i forskjellige farger. Dette er nå faktisk mulig med de nye lyspærene fra Geeni. De ser ut som vanlige lyspærer, men så forsvinner også likhetene.
 

Med Prisma 1050 fra Geeni kan du nemlig styre lysstyrken, hvilke farger du vil lyspæren skal lyse og det på mobilen din. Du laster ganske enkelt ned en app som heter Geeni og med den har du full kontroll. Gjennom denne appen kan du gjøre innstillinger på når lyset skal slå seg på og av, hvilken farge lyset skal ha. Du kobler lyspæren opp imot nettverket ditt og med det er det bare å leke seg.
 


 

Gjett om jeg har lekt meg en del med det og mange har spekulert godt. På godt og vondt kan du ha det moro på bekostning av andre. Det vil si du kan få de som er litt skvetne til å hoppe himmelhøyt. Dessverre har dama mi opplevd å bli skremt noen ganger når lyset plutselig har slått seg på mens hun har ligget og hvilt litt i sofaen.
 

Nå har vi stilt inn lyspæren slik at den slår seg på kl. 22:00 og slår seg av 01:00 og når vi ikke helt tenker på hva klokken er så kan du bite deg en viss plass på at vi skvetter når lyspæren slår seg på.
 


 

Når du velger hvitt lys så er den virkelig sterk og har 1050 lumens som er målingen på lysstyrken og har en styrke på hele 75W. Likevel er den ikke på mer enn 10W. Når de andre fargene er i bruk, så er ikke lysstyrken like sterk, men du får en mer duset farge i rommet noe som jeg synes er herlig.
 

En annen ting som virkelig er verdt å nevne er at man med Geeni-lyspærene sparer penger spesielt med tanke på at de er lyssterke, men at man også selv enkelt kan bestemme når pærene skal lyse. Dette er uten tvil vinn, vinn for alle penga og noe som jeg liker svært godt i disse strømsparende tider.
 


 

Skal du være med i fremtiden og ønsker å ha full kontroll på belysningen så er Geeni løsningen og noe du bør anskaffe seg. Jeg er i alle fall helt overbevist at jeg ikke kommer til å gå tilbake til vanlige lyspærer i stålampen. Vi har på stua, men kommer også til å få tak i flere av disse Geeni-pærene som nå har tatt meg med storm. Jeg digger fremtiden og det den har å by på og en kan ikke annet enn å se lyst på den. Et perfekt produkt for gamere og ikke gamere. 
 

Hva synes du om fremtidens belysning?
 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top