Fått over 80 000 visninger på TikTok

 

Det er en liten stund siden jeg kastet meg inn på TikTok som først het Musical.ly. Det var i august 2018 at navnet ble omgjort til dagens TikTok. Millionvis av brukere har samlet seg rundt dette sosiale mediet som virkelig har slått an. Brukerne er eldre mennesker til virkelig unge. På TikTok finnes alt mellom himmel og jord. For barneøyne er det ikke alt som er bra som ligger der og presenteres. Forleden ble man vitne til et selvmord av verste sort. Denne videoen burde ikke ha blitt sett av noen. Grotesk og tragisk handling rett og slett. 

 

Dette beviser at man kan bruke et slikt medie til litt av hvert. Det hevdes også at f.eks. muslimene bruker TikTok til å fremme sin sak, mens andre videoer igjen spiller på sex. Alt finnes på TikTok som på godt og vondt opptar en hel verden. Selv har jeg som du sikkert skjønner brukt litt tid på dette sosiale mediet og i det siste har flere av mine videoer virkelig slått an. Spesielt en video skiller seg ut og har fått over 80 000 visninger. Selvsagt er jeg glad for det og beviser at det jeg legger opp treffer en del. 

 

På min TikTok finner dere for det meste spill. En og annen dansegreie, men det var i starten. Videre har jeg lagt opp litt baking, presentasjon av spennende gamingprodukter samt litt badminton har det også blitt plass til. Målet med “kanalen” min er at den mest har fokus på gaming. Mange har spurt meg om å holde live, men det har jeg ikke benyttet meg av ennå. For skal jeg holde live-sending, så blir det når det virkelig skjer noe og kanskje når jeg arrangerer ett spillevent. Da kan det hende det blir live-sending. Ellers blir det nok dessverre lite med det. 

 

Tiden fremover vil jeg bruke TikTok-kanalen min til å vise spillopplevelser som jeg for det meste har gjort. Noen andre litt mer underholdende enn andre. Prøver også å være med allsidig i klippene selv om man ser hvilke spill jeg stort sett liker å spille, så prøver jeg å være mer allsidig med hva jeg presenterer ute i den store verden. Uansett, jeg er happy for at så mange har valgt å følge meg og håper flere føler at kanalen min er verdt å følge med på. Er supertakknemlig for at så mange som over 1500 hittil har valgt å følge min TikTok-kanal

 

Har du hørt om TikTok? Har du selv en egen TikTok-kanal? Hva liker du å se på TikTok? Følger du min TikTok-kanal?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top