HyperX Savage EXO SSD – Hele verden i en liten dings

Reklame | HyperX


 

Er det noe jeg er stor fan av så er det lagringmedier og er det en produsent som virkelig kan nettopp det med lagring så er det HyperX. De har gjennom flere år bemerket seg som en meget habil produsent og som gang på gang beviser ovenfor oss at de skal være med på festen.
 

I min gamingPC står det to fete SSDer på til sammen 960GB og som for meg har hatt stor betydning for spillingen min med sin stabilitet og fart. Nå er får jeg på nytt muligheten til å teste ut og bruke en SSD, men denne gangen er det ikke en SSD som skal monteres inn i kabinettet og tilkobles hovedkortet. Nei da, denne gangen er det snakk om en ekstern SSD som har fått navnet Savage EXO.
 


 

Det geniale med Savage EXO er uten tvil mobiliteten og størrelsen. Den er ikke langt unna størrelsen til en forstørret minnepenn og de fysiske målene er 123.82mm x 48.61mm x 10.24mm. Ikke rare størrelsen det eller hva? I alle fall, den tilkobles med USB 3.1 Gen 2 Type C eller så kan du også om PCen støtter det koble den til med Type C. Vekten på Savage EXO er kun 56g og da kan du tenke deg hvor genialt det er å farte rundt på denne lille dingsen.
 


 

Den utgaven jeg har kan lagre 480GB og for meg passer det utmerket spesielt med tanke på at jeg bruker den til min Xbox One og hvor mine lagringsfiler er lagt inn på. For ja, selv om du uten problemer kan bruke denne på hvilken som helst enhet så passer den for konsollene. Det beste av alt er at man kan ta med seg filene der hvor du måtte ønske noe som er supergenialt.
 


 

Lesehastigheten på denne lille krabaten er satt til 500/480MB/s og noe som gjør at lagringen og lesingen går som en drøm. Det andre som selvsagt må nevnes er at spillene på Xbox One og Playstation 4 lastes inn over 20% kjappere enn med en vanlig harddisk.
 

Om du vil koste på deg en liten ekstra julegave så er dette et produkt som anbefales. Savage EXO finnes i 480GB og 960GB og selvsagt smartest med den største. Jeg er blitt forelsket og digger den nye lagringsdingsen min som er med meg i tykt og tynt. Den leser og lagrer kjapt i tillegg til at den passer godt til Xbox One og Playstation 4. Prisen er også innbydende og ligger på i underkant av 1500 kroner. Så mitt råd til deg er; løøøøøp og kjøøøp!
 

Om du vil vite mer om produktet så kan du lese mer på nettsiden til HyperX
 

CPQFBJsKtj4

#hyperx #hyperxgaming #spill #gaming #gamer #games #omtale #anmeldelse #spilling #playstation4 #ps4 Xboxone #xb1 #ssd #lagring #anbefaling 
 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top