Badmintontrening for Snåsningene 21. november!

Da er det bare å brette opp ermene og gjøre seg klar til ny runde badmintontrening. Er du Snåsning og føler du trenger å slå deg litt løs med en racket i hånden, så er datoen du skal merke deg 21. november. Siden starten i sommer og frem til i dag har oppmøtet på treningene vært bra, men det er også plass til enda flere.  På treningene har vi det moro i tillegg til at jeg prøver å lære bort litt av mine badmintonegenskaper. 

Tiden som er satt av til treningen er kl. 16-18 søndag 21. november. 

 

Jeg gleder stort til treningen og håper nå at enda flere Snåsninger føler dette kan være en aktivitet som fenger. Det unike med badminton er at alle uansett alder kan spille. Har du i tillegg spilt litt i bakhagen har du faktisk grunnlag for å kunne utvikle deg mer om du møter opp på treningene. Det som kreves er gode innesko og klær for anledningen. Foruten det, har jeg med utlånsracketer fra Orkanger Badmintonklubb. Skulle du finne ut at du vil ha en egen racket, så får du kjøpt denne hos Wingborg.no eller annet utstyr om det skulle trengs. 

 

Velkommen til nok en badmintontrening i flerbrukshallen på Snåsa! 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top