Bedre enn du trur!

 

En artist jeg har fulgt med siden tidenes morgen er Axel Frønes. Han har virkelig blomstret godt opp som en troverdig og god artist. Låtene han lager og fremfører har tekster som kan sette ting i perspektiv. Låtskriving er en kunst. Noen kan dette bedre enn andre. Her er Axel Frønes i sin egen klasse på lik linje som blant annet Børge Rømma som også har låter som har en betydning. Axel Frønes er at han synger på trøndersk og noe som han blant annet takler sykt godt. Axel Frønes har spilt med The Airborne Highfives, Christoffer Øien, Martine Rygvold(Kristofa) med flere. Han bor i Åfjord kommune og jobber der i kulturskolen. Det er verre å dele, men gir fantastisk mye mer mening når det er delt synes Axel Frønes som vi garantert kommer til å høre mer av i tiden som kommer.

 

Ei låt som jeg for tiden hører en del på er “Bedre enn du trur”. Låten er helt magisk. Nesten på kanten til terapeutisk for mitt sitt vedkommende. Ei låt som jeg er bra sikker på kommer til å bli spilt rundt omkring på radio. Axel en stjerne som har kommet for å bli og som vi kommer til å høre mye av i tiden som kommer. Ikke annet enn å si at vi gleder oss stort til det. 

 

Om du vil høre låten så ligger den på Youtube og Spotify.

 

Anbefales! 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top