Da har jeg smakt det å…

 

Det er mye godt som finnes i vår smakfulle verden. Mye som jeg ikke har smakt og som jeg garantert kommer til å like. I disse Koronatider har barna hjemmeskole. Gjennom dette har barna blant annet fått diverse oppgaver som f.eks. å lage mat. Denne uken har vi blant annet fått servert hjemmelagde burgere med tilbehør til terningkast 6. I dag fikk vi servert noe jeg aldri har smakt før, nemlig fisketaco. For å være helt ærlig så har det aldri vært noe snakk om fisketaco. I fryseren hadde vi tilfeldigvis litt seifilete liggende og av den ble det fisketaco. Oppskriften til maten i dag ble funnet på matstart.no og gud så godt det smakte. At en aldri har spist det før skjønner jeg ikke. Denne retten blir nok garantert lagd flere ganger. Er det noe vi synes er bra så er det å la barna lage mat. Det lærer det mye av.  

 

I dag var jeg og en venn sammen for dele ut menighetsbladet for Orkanger Badmintonklubb. En runde som vi brukte ca. tre timer på. Etter runden med utdeling av menighetsbladet var det ekstra godt med fisketaco. Smakte rett og slett himmelsk. Sunt og godt var det i alle fall. 

 

*Etter min smak…*

 

Hva hadde du til middag? Har du spist fisketaco og hvordan er din oppskrift?

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top