3 dager igjen…for en start på dagen!

I den nydelige stavkirken Thamspaviljongen skal vielsen foregå. Det flotte bildet er tatt av Arnfinn Sæthre og finnes på Wikipedia.

 

Nå er det tre dager igjen til den store dagen og jeg kjenner at sommerfuglene i magen nærmest er i opprør, men på en god måte. Jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til å bli min forlovede sin for resten av livet mitt.

 

…men i halv syv tiden på morgenkvisten våknet jeg med migrenelignende hodepine. Var utrolig kvalm, svimmel og føltes ut som om en skulle besvime. Var helt urven i hele kroppen. Trodde først at jeg hadde fått angstanfall og var ikke langt unna å ringe ambulansen, men heldigvis ble ikke det nødvendig. Unner ikke mine verste fiende det der. Etter å ha knasket Paracet, ibux, smurt inn med Voltaren så har hodepinen lettet en god del. Har ikke hatt en så kraftig hodepine før etter at jeg flyttet hit til Orkanger så dette var ille.

 

Etter at jeg fikk kommet meg på jobb så fikk jeg to Paracet Duo av min snille kollega og nå er heldigvis hodepinen delvis borte. Håper nå at den ikke dukker opp noe mer dagene fremover for det er mye å gjøre og mye å tenke på. 

 

Videre i dag så står diverse innkjøp på timeplanen. Det er fortsatt ting og tang som handles inn til bryllupet. Heldigvis er det ikke så altfor mye igjen og det nærmer seg en ende på den galoppen. Etter handleturen får vi etter hvert besøk av toastmasteren vår og da blir det planlegging av den store dagen og litt hva som skal skje. Hun som har fått det ærefulle oppdraget er utrolig flink og legger til rette for en fantastisk dag. Er så sykt glad for å ha så mange som gjerne vil hjelpe til med bryllupet og som vil bake kaker, servere, være bartender m.m. Uten disse hadde det ikke gått og fått kabalen til å gå opp. 

 

Tre dager igjen til den store dagen og som kommer til å bli den beste dagen i mitt liv. Min forlovede betyr så sykt mye for meg og er min sjelevenn på alle mulige måter. Beste som har hendt meg så nå er det opp til meg å ta godt vare på henne og sørge for at hun får det bra årene til vi parkerer tøflene. Uansett motgang gjelder det å se fremover og ta det som kommer og gjøre det beste ut av det til enhver tid. 

 

Så nå var dagens innlegg oppe og mer kommer i morgen. Da er det kun to dager igjen…

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top