Kjendis!?

Okei da sjø. Det er ikke meg det er snakk om, men jenta mi. Hun jobber som sagt som ambulansearbeider på Steinkjer og trives veldig godt med det. Inn i mellom må de rykke ut til litt av hvert og selv følger jeg med lokale nettaviser for å se om hun er med om noe skjer. Natt til i går var hun faktisk det. For under en uttrykning til en brann i et hus, måtte hun til pers og der var også en fotograf fra Trønder-Avisa og tok noen bilder. På et av bildene kan vi faktisk se ryggen til jenta mi og jeg skal ærlig innrømme å si at jeg er stolt. Hun kledde ambulanseklærne godt synes jeg…

I følge Trønder-Avisa oppstod brannen i huset da PC-skjermen eksploderte og mannen klarte med nød og neppe å komme seg ut fra det brennende huset. En aldri så liten tankevekker er det nå at PC-skjermer plutselig kan gjøre slikt. Jeg prøver å behandle PC-utstyret (samt andre elektroniske artikler som frysere, TV-er m.m.) bra med å støvsuge dette for støv og lignende, men man vet aldri med elektriske artikler. Har hørt om PC-er som nærmest har tatt fyr på grunn av for mye støv og derfor er jeg alltid påpasselig med å støvsuge.

Nedenfor kan dere et av bildene fotograf Bjørn Erik Øvrelid fra Trønder-Avisa tok under hendelsen og hvor jenta mi står med ryggen til.

Er dere påpasselige med å støvsuge elektriske artikler eller er dette noe som dessverre glemmes titt og ofte?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Kjendis!?

  1. Ambulansearbeidere gjør en veldig bra jobb…du er sikkert stolt av din kjære:-) Nei,jeg er ikke flink nok til å støvsuge elektriske artikler:-(

  2. Glemmer å støvsuge min, gjort det en gang kanskje. Må man gjøre det når de er bærbare også? Har jo ikke peiling :p
    Herlig at du er stolt 🙂
    Ha en god natt

  3. Skjønner godt at du er stolt av jenta di da ja! 🙂 Nå fikk jeg plutselig veldig lyst å begynne å støvsuge i elektroniske artikler her. Det skjer ikke så altfor ofte nei! :O

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top