2 dager igjen…nærmer seg med stormskritt

Varmt gjensyn mellom min yngste datter (t.v.) og eldste datter (t.h.)

 

Bedre sent enn aldri eller hva det nå heter. Dessverre har jeg ikke fått tid til å legge opp blogginnlegget fra dagens aktiviteter, men nå er den her og fremover vil jeg nok ikke få ut innleggene før i etterkant. Dagen i dag startet med at jeg og min yngste datter dro til Trondheim lufthavn for å hente min eldste datter som tar turen fra Oslo for å være med i bryllupet til meg og min forlovede. 

 

Barna mine betyr sykt mye og det er utrolig herlig at de kommer en tur hit til oss. Lørdagen er kun timer unna og nå er jeg så spent på det som snart skal skje. Kjenner sommerfuglene i magene virkelig svirrer godt. Jeg gleder meg sykt mye til bryllupet, men det er søren meg mye jobb med å arrangere noe så stort som det også. Både jeg og forloveden min har kommet godt i gang og vi ser at ting begynner å falle fint på plass. 

 

I dag var vi blant annet og handlet inn maten. Vi hadde et håp for at maten skulle komme på tilbud, men den gang ei. For til mat hos oss så blir det tradisjonsrik mat og som selvsagt hører til her i Trøndelag, nemlig Sodd på skikkelig innherred vis uten kål m.m. I tillegg handlet vi inn til nattmat samt litt mer drikke. Barna min, forloveden min fikk noen fine timer i Damphuset hvor selve festen skal foregå. Der har vi planlagt litt av hvert og hvor forloveden min har pyntet til fest noe hun er sykt flink til. 

 

Nå er det altså ikke mange timene igjen til den store dagen og jeg gleder meg så mye at jeg ikke har ord. Jeg har sagt at jeg skal gifte meg en gang i livet og nå skjer det. Forloveden min er verdt det og jeg lover å være der for henne uansett hva som skjer. Skal passe på henne, gi henne min kjærlighet for resten av livet og hvor vi som gammel og grå skal ta vare på hverandre. Hun betyr alt og er det beste som har hendt meg hvor jeg som person får lov til å utfolde meg, være den jeg er og kan være med å bidra så godt jeg kan der det er behov. Dette er ting som jeg verdsetter og som betyr enormt mye for meg. 

 

I morgen er den siste dagen med forberedelser og en dag hvor veldig mye som skal gjøres. Er utrolig glad for alle i rundt oss som er med å bidra. Dere er fantastiske og er utrolig takknemlig for det dere gjør. Ufattelig glad i dere alle. 

 

Så nå er det altså to dager igjen…! 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top