DIRT 5 ser sykt bra ut!

 

Et annet spill jeg ser sykt frem til og som lanseres senere i år er DIRT 5. Nærmere bestemt 9. oktober kommer spillet til konsoll og PC. Gud som jeg gleder meg for her lover Codemasters oss en utrolig variasjon i både antall biler, løp, moduser og sist men ikke minst omgivelser. Codemasters er konger når det kommer til bilspillsjangeren. Helt siden jeg ble frelst av Toca-serien har jeg alltid vært stor fan av Codemasters og deres egenskaper å lage gode spill. 

 

 

DIRT 5 ser helt fantastisk ut. En av mulighetene i spillet er blant annet at du kan spille opp til fire personer i splitscreen. Med denne egenskaper kommer virkelig det sosiale aspektet frem med gaming i fokus. Jeg har alltid hatt sans for spill med splitscreen-egenskaper. Det vil si man kan samle mange rundt skjermen for så å konkurrere mot hverandre. Med DIRT 5 har jeg noen planer for god underholdning rundt omkring. 

 

 

Uansett, spillet lanseres den 9. oktober og jeg gleder meg sykt mye til spillet dukker opp. Har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg. Er nok et av de spillene jeg gleder meg mest til i år. Codemasters kommer garantert til å levere eller hva tror du? 

 

Ser du frem til DIRT 5 og hva gleder du deg mest til med spillet? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top