Endelig releasedato for Transport Fever 2!

 

Et av de spillene jeg gleder meg mest til i år er uten tvil Transport Fever 2. Spillet ser helt fantastisk ut og har fulgt med på utviklingen helt siden det ble annonsert tidligere i år. Urban Games sammen med Good Shepard Entertainment har for ikke mange minuttene siden annonsert lanseringsdatoen av Transport Fever 2. For å si det slik, den sosiale biten i jula henger litt i en tynn tråd. For spillet blir nemlig lansert den 11. desember. For å si det sånn, det er kun i overkant av en måned til dette meget spennende spillet lanseres. 

 

 

Har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til Transport Fever 2 lanseres. Har en anelse om at bybyggespillet Cities Skylines kommer til å få en aldri så liten velfortjent pause når Transport Fever 2 lanseres. Fra før av har jeg spilt både Train Fever og Transport Fever så jeg vet hva utvikleren Urban Games er gode for. De er i alle fall helt unike i sitt slag når det kommer til spill i denne sjangeren. I starten var det ikke mange som jobbet med Train Fever og nå er det utvidet slik at de har blitt et stort selskap sammen med Good Shepard Entertainment. 

 

 

11. desember er altså datoen du først som sist kan merke av i kalenderen din. Da lanseres altså Transport Fever 2. Ikke annet enn å glede seg stort. Jeg gjør det. Gjør du? 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top