Produktomtale: Trust Wireless Powerbank

 

Opp igjennom årene har jeg prøvd og testet ut en rekke powerbanker. Er det noe jeg i dag er totalt avhengig av så er det powerbank. Er mye på farten noe som sørger for at batteriet på mobilen fyker av gårde. Ikke nok med det, det tas også bilder, spilles og sist men ikke minst, man er tilgjengelig på sosiale medier 24/7. Slikt straffer seg når det kommer til batteriforbruk. En powerbank er alltid snedig å ha med seg og når jeg drar på en litt lengre tur har jeg som oftest med meg et par powerbanker for å være på den sikre siden.

 

 

Et merke som jeg ikke har hatt så mye fokus på de siste par år er Trust. Fra tidligere kjenner jeg merket godt i forhold til diverse spillkontrollere som joysticks, gamepads m.m. Her har Trust lagd rimelig gode produkter som for meg har vært med å skape gode opplevelser. Plutselig som lyn i fra klar himmel dukket en aldri så liten stjerne opp og som nå har fått veldig mye pleie og omsorg. Trust har nemlig kommet med en unik powerbank på 20 000 MAH. Det unike med powerbanken er at den også kan lade opp mobiler trådløst med å legge disse direkte på powerbanken. Dessverre har jeg ikke noen produkter i hus som har denne muligheten, men en venn av meg hadde heldigvis det. Så da fikk jeg faktisk testet ut denne egenskapen som fungerte flawless.

 

 

Hva er så annet som er unikt med denne powerbanken fra Trust. Du kan tilkoble alt av ladeprodukter. Da tenker jeg på trådløse gamingheadset, høytalere, nettbrett, gamekontrollere og selvsagt også mobiltelefoner. Det vil si at bruksområdet på denne powerbanken er stor. Du kan koble til med USB, Type C og mikro-USB. Når alle disse ledningstilkoblinger er innomhus så er det bare å lade opp det du trenger i full fart på opp til 15W. Det er kjapp lading det. Videre kan du bruke en mobiltelefon i hele 92 timer med powerbanken tilkoblet eller den kan lade opp en mobilen med full batterikapasitet hele 8 ganger. 

 

 

Om du skal på tur og du er ute etter å ha lette ting i sekken, så er kanskje ikke denne saken noe for deg. Den veier litt pluss at den har en størrelse på rundt en stor mobiltelefon i lengde og bredd, men dobbel størrelse i høyden. 

 

På toppen av powerbanken fra Trust står det ett plusstegn (+). Her skal du legge mobiltelefoner som støtter trådløs lading. På venstre side sitter fire LEDlys som viser hvor mye strøm du har igjen. På høyre side sitter en knapp som setter i gang LEDlysene. 

 

 

Med en gang du plugger inn en enhet så starter den å lade opp enheten. Dette er genialt, for her er det ikke alle powerbanker som har denne egenskaper. På noen powerbanker må du trykke inn en knapp for å få den til å lade opp enheten. Dette kan inn i mellom være litt irriterende for i kampens hete er det ikke alltid man husker det. Da funker Trust sin powerbank mye bedre som starter å lade enheten med en gang noe kobles til. 

 

Alt i alt er jeg meget, meget godt fornøyd med Trust Wireless Powerbank. Kun et bitte lite ankepunkt og det er at LEDlysene kunne ha vært bitte litt sterkere. I mørket vises lysene greit, men er det lyst må du vri på powerbanken slik at lysene kommer bedre frem. En annen ting du også må ha i mente. Jo større en powerbank er i MAH, jo lengre tid tar det å lade den opp. For det krever at den lades opp og det går fort noen timer for å lade den opp. 

 

 

Akkurat nå har jeg fått meg en ny følgesvenn som er med meg i tykt og tynt. Uansett om jeg skal på jobb, tur eller hvor det enn bærer, så har jeg med meg powerbanken. Trust har for meg kommet på banen igjen og ikke kun med gamingkontrollere, men med andre typer produkter som denne powerbanken. For en avhengighetstype som meg når det kommer til powerbanker, så er jeg i syvende himmel nå. Er du like avhengig av powerbanker som meg så bør du definitivt vurdere denne powerbanken. Den gjør jobben til gangs og i tillegg har trådløs opplading noe som sikkert er perfekt for de med slike enheter. 

 

Er du avhengig av å ha med deg powerbanker når du er ute på tur? 

 

Om du vil vite mer om produktene til Trust, så gå inn på nettsiden deres.

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top