PRODUKTOMTALE: Ambi Climate – Full kontroll av omgivelsene!

Reklame | Ambi Climate

 

I det siste har det vært kaldt her jeg bor. Temperaturen har ligget godt under -15 grader. På det kaldeste nærmet temperaturen -20 grader. Med en vindtrekk er det søren meg bitende kaldt. Da er det godt å vite at man holder en jevn og fin temperatur inne med en Mitsubishi Kaikei varmepumpe som pøser ut med god, behagelig varme. I tillegg til varmen fra pumpen, så fyrer vi med ved. Dette for å avlaste pumpen litt. Å ha en lun, god varme i rundt meg noe som betyr mye. Jeg hater å fryse. Da er det godt å vite at man har varmepumper og en skikkelig vedovn som gir varmen man trenger.

 

 

Det var før jul vi fikk montert opp varmepumpen. Jeg fortalte at jeg skulle teste ut Ambi Climate til montøren av Mitsubishi varmepumpen. Da fikk jeg høre at appen for varmepumpen som ble montert var helt rævva. Montøren sa at vi ville få mer utbytte at Ambi Climate for appen til Mitsubishi-pumpen var tilnærmet umulig å bruke. Selvsagt har man kontroll på varmepumpen med fjernkontrollen, men om man ikke har tilgang til fjernkontrollen så har man ikke kontrol. Det er her Ambi Climate kommer inn som et meget godt redskap for nettopp å ha full kontroll.

 

 

I esken til Ambi Climate finner du selve enheten, en ledning med tilkobling for strøm, veggfeste pluss en liten manual for oppkobling. Det viktige med monteringen av Ambi Climate er at den har full “sikt” til varmepumpen. Etter monteringen var det å laste ned appen til Ambi Climate som finnes på Google Play og App Store. Så var det bare å følge stegene videre i appen på mobilen for å få koblet opp Ambi Climate til nettverket i huset pluss varmepumpen. Skal ærlig innrømme å si at dette var snorenkelt. Tok ikke mange minuttene før både appen, Ambi Climate og varmepumpen snakket med hverandre.

 

 

Så er det bare å komme seg inn på appen hvor magien ligger. For det første må jeg virkelig ta av meg hatten for de som har utviklet dette produktet. Makan til enkelt skal man lete lenge etter. Her har produsenten virkelig lagt hodet i bløtt for at du som bruker skal ha full kontroll uten å måtte rive av deg håret for ikke å skjønne hvordan det hele fungerer. Montøren av varmepumpen hadde testet ut appen til Mitsubishi, men han var klinkende klar på at han ville ikke anbefale folk å bruke den. Ufullstendig, umulige å bruke pluss at han sa appen kun var lagd bare for å ha noe.

 

 

Her skinner Ambi Climate som en sol på en kald vinterhimmel og varmer opp med sin enkelhet. Rett og slett fantastisk. Via utrolig enkle menyer i appen sørger for at du virkelig har full kontroll. Uansett hvor i verden du befinner deg har du kontroll på varmepumpen. Du får opp temperaturen i rommet varmepumpen står. Om du da er borte og ser at temperaturen er litt lav, ja så er det bare å sette opp temperaturen slik du ønsker det. Om det sommer og heten slår i mot deg med tropetemperaturer så kan du uten problemer sende melding til varmepumpen om å pøse ut med kald luft.

 

 

Hold innetemperaturen akkurat slik du ønsker det med Ambi Climate med enkle grep via appen. Alt sømløst til det ytterste. Følg med statistikk med hvordan omgivelsene varierer f.eks. i forhold til hvordan været ute er. Ambi Climate analyserer omgivelsene slik at du skal ha det behagelig til enhver tid. Du kan programmere varmepumpen til å holde en lunk om natten for så å skru opp varmen en time før du står opp om morgenen. Planlegg varmepumpens varme dag og natt. Her er det du som bestemmer hvordan alt skal være. Senk aktiviteten til varmepumpen når du ikke befinner deg i rommet for så heve få varmepumpen til å gi deg behagelig temperatur når du kommer hjem igjen.

 

 

Etter å ha blitt meget god venn med Ambi Climate så kan jeg med hånden på hjertet si at dette produktet må du anskaffe deg om du har en varmepumpe. Vil du ha full kontroll uansett om du er hjemme eller borte så er Ambi Climate løsningen for deg. Med enkle grep bestemmer du hvordan omgivelsene skal være om det skal være lunt og godt når det er kaldt ute eller kjølig og godt på en tropisk sommerdag. Alt er opp til deg. Jeg er hittil meget, meget godt fornøyd med Ambi Climate som er så enkelt i bruk at jeg ikke har ord. Rema 1000 har et slagord som virkelig passer her…”det enkle er ofte det beste”! Det kan man trygt si at Ambi Climate er. Om du ikke har anskaffet deg Ambi Climate så anbefaler jeg deg å gjøre det. Ikke annet enn å rulle terningkast 6 for dette produktet…

 

 

Les mer om Ambi Climate på deres hjemmeside og se hvorfor jeg anbefaler det dette produktet.

 

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top