En skulle nesten tro at det ikke var mulig…

 

…men det er det. Det er ting i livet man angrer dypt å hellig over å ha gjort, men så er det også ting man kan takke seg for å ha gjennomført. Valg er noe vi alle mennesker står ovenfor daglig. Dette kan være valg som har stor innvirkning på ens hverdag og som virkelig betyr mye både for en selv samt for de i rundt seg. Som de fleste her på vår jord gjør jeg inn imellom dumme valg, men også valg jeg ikke kunne ha vært foruten.

 

Noen av valgene en tar går i utdanning og jobb. Jeg nærmer meg over halvgått løp i livet og har hatt mange jobber. Dette har vært jobber som har tatt meg fremover i livet. Noen vil nok si at mine valg av jobber kanskje har tatt meg bakover, men det får så være. Viktigst er at jeg selv trives med valgene. CV-en min er rikholdig og variert noe som ikke er helt dummen. Det beviser at man har vært med på mye opp igjennom årene noe som også har vært med på å forme den man er som person.

 

 

I løpet av en treårsperiode har jeg hatt tre forskjellige jobber. Det har vært alt fra å være selger av infoskjermløsninger, til interaktive skjermer og nå butikkmedarbeider. For ikke mange ukene siden startet jeg å jobbe på Rusta her i Orkanger. Valget av å jobbe der er noe av det beste jeg har gjort. Som mange av dere vet så liker jeg svært godt å jobbe med kunder, hjelpe og bidra slik at kunden alltid er fornøyd. Dette har alltid vært mitt nummer 1 mål. Det å kunne møte kunder øye for øye er noe jeg selv setter meget stor pris på. Å jobbe i butikk er for mange no no, men en skal bare vite at like så mye som det å vaske, så er det å jobbe i butikk en viktig del av samfunnet for at det skal gå i rundt.

 

Starten på Rusta her i Orkanger har vært formidabel. For en herlig gjeng jeg jobber med. Mottakelsen har vært hinsides god og alle som en jeg har jobbet sammen med eller truffet er fantastiske. Jeg har fått utrolig god opplæring, alle har gitt meg gode råd, tips samt vært der når jeg har trengt hjelp. Hjelp har jeg hatt behov for. Det er mye å sette seg inn i selv om jeg til en “viss” grad har erfaring med slikt arbeid fra før av. En skulle tro at det å jobbe i butikk er enkelt, men den gang ei. Det er mye å huske på, gjøre ting rett hvor en hele tiden må holde tungen rett i munnen når man styrer på. Det er fort gjort å tabbe seg ut om en ikke passer på.

 

 

Rusta er en kjede som har alt mulig. Det er nettopp det som gjør arbeidsdagen så spennende. Å jobbe i butikk er for meg inspirerende, utfordrende, lærerik, givende og sist men ikke minst artig. Mange tenker nok at det å jobbe i butikk er kjedelig, men det er det så absolutt ikke. Supersnille kolleger gjør at dagene på Rusta går som en drøm. Plutselig er arbeidsdagen over før man rekker å trekke pusten skikkelig, noe som sier at man stortrives godt. De fantastiske kollegene bidrar til at dagene på Rusta er givende og lærerike noe jeg setter ufattelig stor pris på. 

 

Nå har jeg jobbet i ca. en måned og gleder meg til hver dag som går på jobb. Selv om jeg inn imellom må ha ting med t-skje så føler jeg at jeg har lært ting rimelig fort. I mai ble jeg sågar “månedens club’er”. En påskjønnelse som jeg setter meget stor pris på å få. Dette gjør også at man får enda mer gnist til å bidra til at Rusta på Orkanger blomstrer godt og sørger for at kundene blir fornøyde. Er kundene det så er jeg fornøyd. 

 

Tusen hjertelig takk til alle mine snille, hjelpsomme og gode kolleger! Dere er fantastiske! Nå gleder jeg meg til fortsettelsen her på Rusta!  

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top