Fantastisk måltid med fisk som hovedingrediens

Først må jeg rette en stor takk til Arne, men også til Kurt og Arve som fikset oss masse god sei. Kan gjerne innrømme at jeg fra utgangspunktet er kresen når det kommer til fisk, men når fisken blir foredlet godt samt med rette tilbehøret så er en real fiskemiddag noe av det beste jeg vet. Nylig lagde dama mi et av de mest vidunderlige måltider med fisk en kan tenke seg. Som du da sikkert skjønner så ble det servert sei. Er det noe dama mi er god til så er det nettopp å lage de utroligste til retter og er ikke redd for å prøve ut nye ting. 

 

Fisk er sykt godt så lenge den blir rett tilberedt selvsagt med rette tilbehøret. Fisk er jo fra utgangspunktet sunt og noe vi bør spise. Selv om jeg ikke er glad i all slags fisk så har jeg lært meg å være åpen til det meste. Så når vi er så heldig å få tak i fisk så må man selvsagt lage noe godt ut av den. 

 

Nedenfor ser du litt av hva som ble spist en søndags ettermiddag og som ble spist med andakt. Fisken var ovnsbakt seifilete med potet, løk, bacon med Sandefjordsaus fra Toro som tilbehør. Måltidet var rett og slett magisk. Når vi ferdige med å spise var det ikke igjen en eneste fiskebit. Både barn som voksne koste seg godt med fisken. Nå gleder vi oss til neste fiskemåltid. 

 

Spiser du mye fisk og hvilken fisk synes du er best å ha til middag? Er du kresen på mat?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top