Forza Horizon 5 med ny trailer!

 

Ett av de spillene jeg ser mest frem til i år er uten tvil Forza Horizon 5. Som tro bilspillfanatiker så er det ikke å vente noe annet etter å ha sett trailere og lest om spillet. Vet ikke hvor mange bilspill jeg har spilt opp igjennom min mange års gamingkarriere, men det er mange. Først var det Need for Speed-serien som fikk mitt fokus, men etter at jeg fikk blod på tann med Forza Horizon så har det igrunnen ikke vært noe annet spill som har fenget like mye. 

 

Nå kommer altså ett nytt Forza Horizon spill og jeg gleder meg som en liten unge som venter på julenissen. Det skal bli helt fantastisk og kjøre i rundt i all slags terreng og vinne løp etter løp. Forza Horizon 5 skal etter planen lanseres til Xbox Series S/X og PC den 9. november. Ikke annet enn å glede seg stort til det. 

 

Gleder du deg til spillet? Hvilket spill gleder du deg mest til som kommer nå i løpet av høsten? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top