Gameplay video for Transport Fever 2!

 

Nå er det ikke så altfor lenge til Transport Fever 2 ser dagens lys hvor vi nærmer oss en lansering av spillet. Jeg har for lengst merket av 11. desember i kalenderen og er klar som bare det for et av årets spill i mine øyne. Det er Urban Games og Good Shepard Entertainment som sammen står bak oppfølgeren til Transport Fever. Deres første spill var Train Fever fikk meget gode kritikker spesielt med tanke på hvor få som var med og utviklet spillet. Både Transport Fever og oppfølgeren fikk med seg Good Shepard Entertainment på laget. Med flere resurser på laget fikk Transport Fever en real ansiktsløftning i forhold til Train Fever. Transport Fever 2 ser jammen meg ut til å fått enda større ansiktsløftning noe som gjør at jeg selv sikler stort etter spillet. Nå er det altså ikke så altfor lenge til spillet lanseres. Dagene føles ut som går i sirup med tanke på ventetiden. 

 

Nylig la Urban Games og Good Shepard Entertainment ut en video som viser gameplay fra spillet. Gjør ikke saken bedre med tanke på ventetiden mot den 11. desember. I tillegg får du også 10% avslag om du forhåndsbestiller spillet på Steam

Gleder du deg til spillet? Hva gleder du deg mest til?  

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top