Kom og opplev Il Tempo Gigante fra Flåklypa med SureFire!

 

Nå er det en stund siden jeg hadde den glede å møte Remo Caprino. Sønn av den legendariske Ivo Caprino som blant annet stod bak den klassiske Flåklypa Grand Prix. Remo Caprino var også medhjelper til filmen som hadde kinopremiere i 1975. Siden den gang og frem til i dag er Flåklypa Grand Prix en filmklassiker som betyr mye for oss nordmenn. På Steinkjermartnan 2010 fikk Wonderland Events sammen med Pan Vision, NTE og Trønder-Avisa oppover Il Tempo Gigante og Remo Caprino. Det var litt av en opplevelse hvor bilen stod på torget rett fremfor Steinkjer kirke. Over 110 000 besøkende kom på Steinkjermartnan det året og selvsagt var Il Tempo Gigante med Remo Caprino i spissen selve trekkplasteret.

 


Nå har det gått 11 og 1/2 år siden den gang og nå får jeg muligheten igjen hvor jeg sammen med Remo Caprino skal presentere Flåklypa-spillet som ble lansert til PC og Nintendo Switch i november i fjor. Spillet har solgt til de store gullmedaljer og selger fortsatt den dag i dag bra. Et perfekt familiespill på alle måter. Det hele skjer på Midt-Norges største motorshow i Abrahallen, nemlig på Stjørdal Motorshow. Arrangementet åpner dørene lørdag kl. 10:00 og holder det gående frem til søndag kl. 18:00. Det vil si, du kan besøke showet lørdag kl. 10:00 – 18:00 og det samme på søndag

 

 

Dessverre får jeg ikke anledning til selv å være der på lørdag, men på søndag derimot tar jeg med meg SureFire- produkter og kjører konkurranser hvor det blir produkter i premie. Skal også dele ut t-skjorter. Selvsagt blir det konkurranser i Flåklypa-spillet som for anledningen kjøres på en PC på storskjerm. Det vil også bli mulighet å prøve spillet på lørdagen. Det jobbes med å få til personer som sammen med Remo Caprino sørger for dette. 

 

 

Skal si at jeg gleder meg og vet at dette kommer til å bli helt fantastisk. Gleder meg sykt til å treffe Remo Caprino igjen og se den feteste av alle biler, nemlig Il Tempo Gigante. Om du vil vite mer om Stjørdal Motorshow, så gå inn på nettsiden deres. Her ligger alt av info som du trenger å vite. 

 

 

Bli med SureFire og vinn premier sammen med Remo Caprino og Il Tempo Gigante på Stjørdal Motorshow. Dette skal bli helt rått! 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top